پروژه ی درس کنترل مدرن
با موضوع ردیابی سیگنال های متناوب در حضور اغتشاشات و عدم قطعیت (سیستم مورد مطالعه: موتور DC تحریک مستقل)
Word + Pdf ... قابل ویرایش
پروژه ی بسیار کامل درس کنترل مدرن که با دقت تمام نوشته شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در ادامه به فهرست و نمونه ای از صفحات این پروژه ملاحظه فرمایید:
178 صفحه pdf
Materials Selection for Refineries and Associated Facilities
R.A. White
E.F.EHMKE
Published by National Association of Corrosion Engineers
سرفصل مطالب این کتاب:
Chapter 1
Petroleum Refining Process Corrosion, Crude Fractionation Units and Utilities
Chapter 2
Fluid Coking and Cracking, delayed coking, Alkylation, Sulfur Plants and Sour Water Strippers
Chapter 3
Hydrodesulfurizers, Catalytic Reformers, Hydrocrackers and Fuel Gas
Chapter 4
Hydrogen, Methanol, Ammonia, Gas Treating, Hydrodealkylation, Polymerization, Phenol, and Solvent Treating
Chapter 5
Underground Piping, Production Equipment, and Tankage
تولید فرش پشمی
با ظرفیت 1200 مترمربع درسال
زیرنظر وزارت صنایع و معادن
اشتغال زایی برای 90 نفر
محاسبه سود سالیانه
تعیین میزان سرمایه اولیه
تحقیق وظیفه کارگردان در 25 صفحه با فرمت ورد شامل بخش های زیر می باشد:
تاریخچه هنر کارگردانی
شیوه های گوناگون کاردانی
شخصیت و تجربه
بازیگر و اجرای نقش
هنرپیشه به عنوان فردی متکی به «خود»:هنرپیشه به عنوان یک مقلد حرکات
پرورش بازیگر
تمرکز ذهنی بازیگر
برداشتهای بازیگر از نقش
قابلیتهای بازیگر
ترونی گوتری گفته است اگر میخواهیدیاد بگیرید که چگونه نمایشنامه ای را کارگردانی کنیدپیش از هر کاری باید یک گروه بازیگر را بیابید که با دلگرم مایل به همکاری با شما باشند و در تمام مراحل خلق نمایش به کارشان ادامه دهند. این مراحل باید بارها و بارها با موفقیت و شکست تکرار شودتا کسی که در آینده میخواهد کارگردان موفقی بشود چیزهای فراوان بیاموزد. کتابهای ارزشمند بی شماری وجود دارند که به تشریح اصول بازیگری کارگردانی و تکنیکهای تئاتر میپدازند.این کتابها همانگونه که ابزار برای یک مکانیک ضروری است برای کارگردانی مفید و حیاتی بشمار می آیند اما هرگز نمی توانند جایگزین تجربه عملی خود او شوند. کتابها معمولا خلاصه ای از دستورعملها و مجموعه ای از عقاید اشخاص گوناگون درباره نمایش و نیز اهداف و شیوه های کار آنهاست ولی موضوع کتاب حاضر بررسی و شناخت وظایف کارگردان و تحقیقی نسبتا فراگیر و همه جانبه در باره زمینه های خلاق این کار می باشد. در دوران معاصر کارگردانان درصدد دستیابی به دو چیز بودندهستند:
قدرت واعتبار. بعضی از آنها به قدری محبوب و با نفوذ هستند که نامشان تما شاگران بسیاری را برای دیدن یک کار هنری اصیل که ماهرانه اجرا میشودبه سالن ها می کشاند. بعضی ها به خاطر مهارت در اجرای نوع خاصی از نمایشنامه های گوناگون از خاق بدیع آثار کلاسیک گرفته تا اجرای نمایشنامه های جذیذ که هردو از لحاظ تم و فرم اجرا بسیار گیرا و حیجان انگیز هستند. امروزه کارگردانان فقط به خاطر خلاقیت هنر مندانه اش اعتبار دارد نه به جهت آنکه صرفا سازمان دهنده بازیگران و صحنه است. او نمایشنامه را در مسیر خلاق قرار میدهد به طوری کهابعاد این خلاقیت از محدوده متن نمایش فراتر میرود. او روی صحنه به نمایشنامه جان میبخشد در حالی که متن از این ویژگی بر خوردار نیست. عظمت بخشیدن به جهات مثبت و از بین بردن عیوب و محدودیت های موجود در متن نمایش به کمک بازیگران جامه ای از معنا و احساس را به آن میپوشاند. بی تردید این جنبه ها تا زمانی که بازیگران آن را به اجرا در نیاورند صرفا اندیشه ای نهان در متن نمایشنامه است. امکانات تئاتری هرگز چندان زیاد نبوده است. کارگردان یک انسان خلاق قرن بیستم میباشد یک مجری سازمان دهنده و هنرمند که ضرورت موجودیتش در تئاتر معاصر نهفته است.
تئاتر معاصر شدیدا از آداب و معیارهای گزشته خود بهره میگیرد. درزمان ما کارگردان همه آن وظایفی را مه در گذشته و نسلهای پیشین به عهده افراد گوناگونی مانند مانندنمایش نامه نویس مدیران طراحان صحنه و حتی کشیشهای عالی رتبه بوده است خدش به تنهایی انجام می دهد. کارگرذان تئاتر نمی تواند از تجاربی که طی قرنها بدست آمده است اجتناب ورزد باید از کیفیت تئاترها نمایشنامه بازیگران و تماشاگران دوره های پیش اطلاعات و دانش کافی داشته باشد و با آنها احساس همدلی کند. هیچ چیز مثل حالت شیوه بیان و بافت زندگیروزمره ما زود عوض نمیشود. تئاتر یک پدیده متغیر است و به حوادث ناپایدار زندگی میپردازد.با این همه ما معمولا آن نمایش نامه هایی را ترجیح میدهیم که با گذشت زمان باقی خواهد ماند زیرا از حقایق فلسفی ثابت و پایدار فطرت انسان سخن میگوید و در این رابطه فرم آنها-چه تراژدیچه کمدی-برای ما تفاوتی نخواهد داشت.تئاتر بایددرارتباط با زندگینوجو و آمیزه ای از آن باشد وآنهایی که به اینهنر می پردازند لازم است نسبت به تحولات زندگی و هنر حساس باشند. آثاری بوجود نیاورندکه از هنر و زیبایی دور باشد. تئاتر عبارت است از حیات بخشیدن به آن قسمتهایی از زندگی که ماعلاقه مند به دیدن دوباره آنها هستیم یا به عنوانچیز نو از آن لذت ببریم و به اعتقادات خود یقین بیشتری پیدا کنیم و یا صرفا به فهم تازه ای از آن میرسیم. ما تنها در صورتی میتوانیم از آن لذت ببریم که برای انتقال تجربه نمایشی از همه چیز به طور صحیح استفاده شده باشد. ممکن است تماشاچیان به هنگام مقایسه موضوع یک نمایشنامه با شیوه اجرا و ارائه آن روی سن درباره شکل واقعی آن تجارب انسانی در عرصه زندگی دچار اشتباه شوند.ما دیگر به رئالیسم پروسواس صحنه های نمایشی دوره ویکتوریا که در آن مدیران صحنه با تلاش فراوان هر محلی را استادانه و با دقت بازسازی و نشان می دادند نیاز نداریم البته ما شوق سرشار آنها را برای ایجاد یک تئاتر باشکوه و حقیقت گو ستایش میکنیم.ماانگیزههای ویلیام پاول را برای صحنه هایی مشابه صحنه های شکسپیر درک میکنیم کوششهای او برای اجرای نمایشنامه ها بر حسب سرعت زمان وقایع و استفاده از فضا سازی بر همه کارگردانان کلاسیک دوران الیزابت تا ثیر گذاشته است...
فرمت فایل: word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات:125
فهرست مطالب:
فهرست
مقدمه تاریخچه جریان آبهای زیرین1-3. مقدمه
2-3. تقسیمات اصلی جریان آبهای زیرین
3-3. تشکیلات زمین شناسی و جریان آبهای زیرین – واژهها
1-3-3. آبخیز
2-3-3. زمین بی آب
4-3. ترکیب خاک و سنگ
1-4-3. مقدمه
2-4-3. تعریف تخلخل و ریشه لغوی آن
3-4-3. انواع تخلخل
1-3-4-3. پوکی اولیه
- پوکی بین دانهای
- پوکی درون دانهای
- پوکی پناهگاهی
- پوکی رشد چارچوب
2-3-4-3. پوکی ثانویه
- پوکی بین بلوری
- پوکی روزنهای
- پوکی قالبی
رابطه بین آبهای زیرین و آبهای سطحی و انواع سفرههای زیرزمینی1-4. مقدمه
2-4. آبدهی ممتد
3-4. انواع سفرههای زیرزمینی
- مقدمه
4-4. چه سنگهای تشکیل سفره آبدار میدهند
5-4. سفرههای آزاد
- تعریف لغوی
6-4. سفره آویزان سفرههای آزاد و ساز و کار آن
7-4. سفرههای تحت فشار یا محور
- تعریف لغوی
8-4. ایجاد چشمه سفره های آزاد و ساز وکار آن
تغذیه مصنوعی1-5. تغذیه مصنوعی سفرهها پاسخگوی چیست
2-5. تعریف تغذیه مصنوعی سفرههای آب زیرزمینی
3-5. کاربردهای تغذیه مصنوعی
4-5. تغییر دادن کیفیت آب
5-5. شرایط کلی استفاده از تغذیه مصنوعی
1-5-5. شرایط هیدرولوژیک – تغذیه مصنوعی
2-5-5. شرایط هیدرولوژیک و هیدرودینامیک – مخازن زیرزمینی
3-5-5. شرایط زمین شناختی و ساختمانی – شرایط حد
مدیریت آبهای زیرزمینی1-6. چگونگی اعمال مدیریت حافظه
2-6. برنامه ریزی مطالعات آبهای زیرزمینی
3-6. آبدهی حوضه
4-6 . بازدهی ایمن
5-6 . تغییر در فرضیه بازدهی ایمن
6-6. بازدهی معدنی
7-6. بازدهی مانگار
7- آلودگی و بحران آب
1-7 . بحران آب
2-7. مصرف بهینه آب
3-7. تاریخچه آلودگی آب
4-7 . آلودگی آبهای زیرزمینی
5-7 . آلودگی آب زمینی در تهران
8- روشهای عمده بهره برداری مصنوعی از آب زیرزمینی
1-8 . قنات
2-8 . چاه
3-8 . پیزومتر
- پمپاژ
- بیلان آب
4-8 . تعیین تجهیزات مورد نیاز بهره برداری
5-8 . دبی مجاز با تغییرات دبی برحسب تغییرات افت سطح آب
6-8 . دبی مجاز – افت مجاز
5-8 . عمق نصب پمپ
6-8 . تعداد طبقات پمپ
7-8 . قدرت موتور
8-8 . قدرت جعبه دنده
9- برنامه توسعه کشور
10- تدوین و تصویب قوانین آبهای زیرزمینی
11- منابع
این تها بخشی از متن پژوهش حاضر با عنوان موصوف (بنحو نمونه) می باشد. جهت دسترسی به ادامه مطالب و متن کامل، می توانید از طریق زیر آن را با 50 درصد تخفیف دانلود آنی نمایید...