دانلود آموزش حذف frp گوشی سامسونگ Samsung Galaxy S7 SM-G930R6 بدون باکس با اندروید 6.0.1 با لینک مستقیم

 دانلود آموزش حذف frp گوشی سامسونگ  Samsung Galaxy S7  SM-G930R6 بدون باکس با اندروید 6.0.1 با لینک مستقیم

موضوع:

 دانلود آموزش حذف frp گوشی سامسونگ  Samsung Galaxy S7  SM-G930R6 بدون باکس با اندروید 6.0.1 با لینک مستقیم

 

 

نکته:

زمانی که دستگاه خود را فکتوری ریست می کنید یا فلش می زنید  در راه اندازی اولیه میخواد که ایمیل خود را وارد کنید و در برخی موارد ممکنه ایمیل درست رو هم وارد کنید اما بازهم از شما قبول نکند . که در این آموزش سعی کرده ایم مشکل شما را حل کنیم

 

میتوانید فایل آموزشی    این مدل گوشی را از طریق لینک مستقیم دانلود نمایید

با تشکر



خرید و دانلود  دانلود آموزش حذف frp گوشی سامسونگ  Samsung Galaxy S7  SM-G930R6 بدون باکس با اندروید 6.0.1 با لینک مستقیم


پروژه مطالعه محله مسجد سید

پروژه مطالعه محله مسجد سید

این فایل حاوی مطالعه پروژه محله مسجد سید در راستای درس درک و بیان محیط شهری می باشد که به صورت فرمت PDF در 38 صفحه در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

 

 

 

 

فهرست
- تعیین و تحدید محدوده، مرکز و نام محله از دید مردم و متخصصین
- بررسی نیازهای مرد بر اساس مثلث مازلو در این محله
- بررسی غنای حسی موجود
- شناخت و ارزیابی منظر ذهنی ساکنین محله و مقایسه آن
- تحلیل عکسها، دیاگرام حرکتی و فضایی عابرین پیاده در معبر اصلی محله



خرید و دانلود پروژه مطالعه محله مسجد سید


عنوان پروژه : نوسانات ولتاژ

عنوان پروژه : نوسانات ولتاژ

مقدمه

نوسانات ولتاژ ناشی از بارهای مختلف

بررسی اثرات tov بر یک شبکه نمونه

اضافه ولتاژهای ناشی از کلید زنی

اضافه ولتاژ های موجی

بررسی قرار دادن برقگیر در سمت فشار ضعیف

مقدمه

بحث نوسانات ولتاژو تاثییرات موقتی آن روی سیستم برق شاید در ابتدا به علت موقتی بودن این اثرات از اهمیت زیادی برخوردار نباشد ولی با دقت در این موضوع که این نوسانات با عبور از روی شبکه برق و گذر کردن از روی تجهیزات و وسایل حساس برقی و با توجه به دامنه بالای این اثر می تواند صدمات جبران ناپذیری به تجهیزات وارد کرده و باعث می گردد اهمیت این موضوع دو صد چندان گردد و حتی می تواند باعث ناپایداری خط عبوری انرژی گشته و صدمات جبران ناپذیری ایجاد کند .

بنابراین بحث در مورد عوامل ایجاد کننده و تاثیر گذار بر این موضوع ایجاد راهکاری مناسب برای کم کردن اثرات نامطلوب این موضوع و حدالامکان حذف کردن آن می تواند کمک قابل توجهی به صنعت انتقال و توزیع برق داشته باشد و کمک شایانی به پایداری هر چه بیشتر سیستم انتقال نماید. اما اکنون باید ببینیم چه عواملی ایجاد کننده ی این اثر نامطلوب می تواند باشد اگر از خود بارهای الکتریکی بحث را شروع کنیم می بینیم که بارها نیز می تواند به عنوان یک عامل تاثیر گذار در این موضوع باشند بارهایی نظیر کوره های الکتریکی موتورهای الکتریکی و دستگاههای جوش سهم به سزاییدر این مطلب دارند و پدیده هایی نظیر flicker ولتاژ نیز مسئله با اهمیتی است که در جای خود به بررسی آنها می پردازیم . 184 صفحه در فرمت ورد و پی دی اف 



خرید و دانلود عنوان پروژه : نوسانات ولتاژ


مقاله در مورد I2C Protocol ویژگی ها و کاربرهای آن در صنعت

مقاله در مورد I2C Protocol ویژگی ها و کاربرهای آن در صنعت

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 تعداد صفحه33

 

بخشی از فهرست مطالب

چکیده:

 

ساختار Master-Slave

 

مدوله سازی :

 

سرعت انتقال:

 

Handshaking  

 

مدل سیستمهای باز open systems model

 

تاریخچه I2C  :

 

سخت افزار باس I2C :

 

مزایای باس I2C برای تولید کنندگان :

 

مساله داوری و حاکمیت یک Master :

 

آدرس دهی 7 بیتی:

 

­­در دنیای صنعتی امروز ، انتقال دیتا به عنوان یکی از مهمترین بخشهای پروسه های کنترلی شناخته شده است و طراحان در تلاش برای بوجود آمدن پروتکل های جدیدی با ایمنی ، صحت و سرعت بالا در انتقال دیتا هستند. در این مقاله ، در ابتدا به معرفی تبادل دیتا (Data Communication) پرداخته و برخی از مباحث کلیدی آن از جمله ارتباط سریال و موازی ، فزستنده و گیرنده ، اتصالات و تبادل شفاف ، ساختار Master-Slave ، سرعت انتقال ، مدوله سازی ، Handshaking را مختصراً توضیح می دهیم. سپس به قسمت اصلی مقاله ، معرفی پروتکل I2C می پردازیم . این پروتکل توسط شرکت فیلیپس در دهه 1980 جهت ارتباط دستگاههای TV با پردازشگر ابداع شده است. که بدلیل سادگی و سرعت مناسب آن مورد توجه دیگر سازندگان قطعات الکترونیک قرار گرفت و هم اکنون به عنوان یکی از پروتکل های کاربردی در صنعت شناخته شده است. در این مقاله به جزئیات فنی این پروتکل و کاربردهای آن در بخشهای مختلف پرداخته ایم.

 

کلمات کلیدی :

 

I2C ، میکروکنترلر، همزمان سازی، SDA ، SCL ، Handshaking ، Baud rate ، DTE ، DCE ، Master ، Slave ، OSI ، Wired-AND ، open-collector ، open-drain ، current-source ، Arbitration ، Acknowledge ، RS-232 ، SERVO ، Hub ، Repeater ، Extender ، GPIO ، Multiplexer ، LED

 

 

 

چگونه تبادل دیتا انجام می پذیرد؟

 

هدف از تبادل دیتا ، انتقال دیت بین 2 یا تعداد بیشتری واحد می باشد. به عنوان یک اصل ، آنها می توانند کاراکتر، دستورات باشند که نیاز به نمایش دارند.ساده ترین سطح زبان کامپیوتر ، کاراکترهای باینری است که شامل 7 یا 8 ، عدد صفر یا یک می باشد. اکثر کامپیوترها با این سطح کار می کنند.

 

تبادل دیتا اساساً با صفر و یک صورت می گیرد.

 

یکی از استانداردهای معمول در کامپیوترها ، استاندارد ASCII می باشد که شامل 128 کاراکتر است که هر کدام از آنها از 7 بیت تشکیل شده است. باید توجه داشت که ارتباطات در داخل کامپیوتر با سرعت زیادی انجام می شود و برای ارتباط با محیط خارج باید ارتباطات همزمان شوند و همچنین باید صحت تبادل دیتا ، کنترل شود.

 

استانداردهای مختلفی از ASCII وجود دارد. به عنوان مثال Extended ASCII که از هشتمین بیت نیز برای انتقال data استفاده می کند.

 

یک بیت در هر زمان یا یک بایت بطور کامل

 

دو روش برای انتقال دیتا وجود دارد :

 

 

 

1-  سریال

 

2-  موازی

 

 

 

در انتقال موازی ، برای هر بیت یک مسیر در نظر گرفته شده است. بنابراین کاراکترها می توانند بطور همزمان ارسال شوند. با توجه به این مزیت، که سرعت بالای انتقال است این روش در سیستمهای ارتباطی کوتاه مورد استفاده قرار می گیرد.

 

در مقابل ، در روش سریال هر بیت در هر لحظه فرستاده می شود. بنابراین پروتکل ارتباطی ، باید بتواند برای مقصد ، ابتدا و انتها را مشخص کند. علاوه بر این، سرعت انتقال نیز با واحد bit/s معرفی می شود.

 

 

 

یک کاراکتر در یک زمان یا یک جمله کامل

 

ما دو روش برای انتقال سریال داریم :

 

انتقال غیر همزمان (Asynchronous) انتقال همزمان (synchronous)

 

در انتقال غیر همزمان ، ترانسمیتر، کاراکترها را در یک لحظه با بیت start و stop می فرستد. و گیرنده هر بیت start را که دریافت می کند، بقیه بیتها را به عنوان کاراکتر تفسیر می کند. و بیت stop گیرنده را ریست می کند. در حدود 90 تا 95 درصد از انتقال نوع سریال data بصورت غیر همزمان است.

 

در انتقال همزمان همه پیام ها در یک لحظه فرستاده می شود. سرعت انتقال توسط خط clock بر روی یک سیم جداگانه یا بصورت مدوله شده بر روی سیگنال دیتا ، تعیین می شود. عیب روش غیر همزمان در مقابل روش همزمان این است که حدود 20 الی 25 درصد پیغام شامل بیتهای پریتی می باشد.

 

 

 

فرستنده و گیرنده

 

در مبحث تبادل دیتا ، سخت افزارهایی با نام فرستنده و گیرنده وجود دارد. مانند PC و ربات که می توانند هم به عنوان گیرنده و هم به صورت فرستنده در یک زمان عمل کنند.

 

این انتقال به سه روش می تواند انجام شود:

 

simplex : انتقال دیتا تنها یک طرفه است و از جانب فرستنده به گیرنده ، روی یک line می باشد.Half duplex : انتقال دیتا ، به صورت دو طرفه می باشد ولی نه بصورت همزمان بلکه روی دو line جداگانه انجام می پذیرد.Full duplex : انتقال دیتا ، به صورت دو طرفه ، همزمان روی یک line انجام می پذیرد.(مانند انتقال دیتا در مکالمات تلفنی)

 

 

 

اتصال صحیح :

 

DTE(data terminal equipment) و DCE(data communication equipment) از جمله اصطلاحاتی است که در تبادل دیتا وجود دارد. کامپیوترها و ترمینالها معمولاً DTE هستند، مودم و سخت افزارهای ارتباطی معمولاً DCE هستند در حالی که تجهیزات دیگری تظیر مولتی پلکسرها و پرینترها می توانند هم DTE و هم  و هم DCE باشند. در DTE پینهای استفاده شده برای انتقال و دریافت دیتا متفاوت با پینهای کانکتور DCE می باشند. بدین ترتیب می توان DTE را مستقیماً به DCE متصل کرد. در صورتی که دو DCE را به هم متصل کنیم مجبوریم که فرمت اتصال را تغییر دهیم تا خط TD(Transmit Data) بر خط RD(receive data) منطبق شود.

 



خرید و دانلود مقاله در مورد I2C Protocol ویژگی ها و کاربرهای آن در صنعت


دانلود تحقیق نیک سرشتی بشر

دانلود تحقیق نیک سرشتی بشر

متفکرانی که به قضاوت ارزشی در باب طبیعت انسان دست یازدیده اند، آدمی را در وضع طبیعی خویش موضوع قرار داده اند. مقصود از موضع طبیعی آن است که ذات انسان صرف نظر از فشارهای محیطی یا  مجازاتهای قانونی و وعده و وعیدهای اخروی به لحاظ میل به خیرات و نیکیها یا تباهیها و فسادها چه اقتضایی دارد. آیا انسان ذاتاً موجودی شریر و تبهکار و خود محور است یا آنکه طبیعت انسان میل به خیرات   و نیکیها د ارد و ایم تربیت غلط یا جو اجتماعی ناسالم است که او را به سوی بدیها سوق می دهد؟

آن دسته از کسانی که از اساس منکر وجود طبیعت و سرشت مشترک برای انسانها هستند هیچ گونه قضاوت ارزشی درباره طبیعت انسان ندارد زیرا موضوعی برای قضاوت باقی نمی ماند. به عنوان مثال روانشناسان رفتارگرا و اگزیستانسیالیست ها انسان را معلول عوامل محیطی و تربیتی می دانند. از نظر آنان انسان حیوانی با قدرت یادگیری بسیار بالاست؛ بنابراین اگر تحت تربیت اخلاقی صحیح واقع شود موجودی اخلاقی و خیر خواه خواهد شد و اگر تحت تربیت غلط باشد و میل به فسار و تباهی را در او پرورش دهد موجودی شریر خواهد شد. اگزیستانیسالیستها نیز با زاویه دیدی کاملاً متفاوت به نتیجه ای مشترک با رفتارگرایان می رسند. از نظر آنها نیز انسان فاقد ذات و ماهیت مشخص و ثابت است. آنسان مانند مومی است که می تواند با انتخاب و اراده آزاد خویش را شکل دهد. پس انسان داتاً نه بد است و نه خوب و مسئول اعمال و روحیات خویش است. ساختار شخصیتی، روحیات، ارزشها و فضایل و نیات و کلیه شوون یک انسان همگی با انتخاب و اراده آزاد اتو شکل گرفته اند. بنابراین هر گونه قضاوت درباره ذات و طبیعت او همانطور که از نظر رفتارگرایان، قضاوتهای ارزشی باید شامل عوامل تربیتی و مربیان شود نه ذات و طبیعت فرد.

رخی از اندیشمندان و حتی برخی از مذاهب بانگرشی منفی نسبت به طبیعت بشر می نگرند. ((توماس هابز)) با دیدی مادیگرایانه منکر وجود جوهر روحانی در انسان است و شدیداً به طبیعت انسانی بدیین است و او را موجودی خودخواه و برتری طلب می داند. از نظر وی انسان غریزه صیانت و حفظ ذات تنها به فکر حفظ امنیت خویش است و در این راه به هر کاری دست می زند. اگر انسانها به حال طبیعی خود رها شوند و ترس از قانون و مجازاتهای سنگین در کار نباشد و هیچ حکومت و قانونی آنها را کنترل نکند  بنا به گفته مشهور هابز :«زندگی بشر ، در انزوا و فقیرانه و بسیار کثیف و خشن و حیوانی و کوتاه خواهد گذشت».1

مسیحیت نیز با طرح نظریه «گناه نخستین»2 طبیعت انسان را دارای نقیصه ای ذاتی و مقدر می داند. گناهکاری داتی در الهیات مسیحی ، گناه آدم (ع) است ، که در نتیجه آن نوع بشر خود را از فیض خدا دور کرده است. مسیحیان این کیفیت را از طبیعت بشری می دانند که از اصل شرور است و باید به وسیله ای از آن جلوگیری شود و معتقدند که «غسل تعمید» ، این گناه اساسی را از انسان می زداید ، ولی همچنان تمایل به گناه کردن در انسان باقی می ماند.

معنای نظریه گناه اولیه در یک نگاه خوش بینانه تر به انسان ، عبارت از این است که هیچ یک از اعمال ما نمی تواند مطابق با معیارهای کامل الهی باشد ، نه اینکه ما انسانها کاملاً پلید هستیم و هیچ کار خوبی از ما صادر نمی شود.3

برخی روانشناسان انسانگرا ، نگاهی خوش بینانه به طبیعت انسان دارند. به عنوان نمون ، «کارل راجز» معتقد است که اگر انسانها به نوع خاصی از زندگی اجتماعی مجبور نشوند و همان گونه که خود می خواهند عمل و تجربه کنند و با اعمال مقررات و تحمیل ارزشهای اجتماعی در روند رشد آنها اخلال نشود ، گرایش به خوبی خواهند داشت و برای خود و جامعه عنصری مفید خواهند بود.

قرآن کریم درباره انسان دو گونه اظهار نظر کرده است. در برخی از آیات ، از کرامت و بزرگی او سخن به میان آمده و امیال و گرایشها و شناختهای مثبتی به او نسبت داده شده است :

وَلَقَد کَرَّمنَا بَنِی آدَمَ؛ 5

به درستی که فرزندان آدم را گرامی داشتیم.

فِطرَتَ اللهِ الّتِی فَطَرَ النَّاسَ عَلَیهَا لا تَبدیلَ لِخَلقِ اللهِ؛ 6

سرشتی که خدا مردم را بر آن سرشته است ، آفرینش خدا تغییر پذیر نیست.

حَبَّبَ اِلَیکُمُ الاِیمانَ و زَیَّنَهُ فِی قُلُوبِکُم وَ کَرَّهَ اِلَیکُمُ الکُفرَ و الفُسُوقَ وَ العِصیانَ؛ 7

خدا ایمان را برای شما دوست داشتنی گردانید و آن را در دلهای شما بیاراست و کفر و پلیدی و سرکشی را در نظرتان ناخوشایند ساخت.

وَ نَفسٍ وَماسَوّیها فَأَلهَمَها فُجُورَهَا وَ تَقوَیهَا؛ 1

سوگند به نفس و آن کس که آن را درست کرد ، سپس پلیدکاری اش را به آن الهام کرد.

اِنّی جَاعِلِّ فِی الأرضِ خَلِیفَﺔً

من در زمین جانشینی قرارخواهم داد .

از این آیات که به عنوان نمونه ذکرشد چنین استفاده می گردد که انسان موجودی است که در اواستعداد رسیدن به خلیفه اللهی وجود دارد ذاتا به ایمان گرایش دارد واز کفر والحاد گریزان است . نحوه ساختمان ونوع خلقتش بر محور خداجدیی استوار شده است راه تقواه وعصیان براو نمودارشده ودارای کرامت ذاتی است .

در نقطه مقابل شاید نزدیک به شصت مورد در قرآن کریم انسان به طریقی مذمت شده وموردنکوهش وسرزنش قرارگرفته است . در ذیل به برخی ازاین آیات اشاره می کنیم :

وَاِذا أَنعَمنا علی الإنسانِ أَعرَضَ و نَئا بِجَانِبِهِ وَ اِذَاَ مَسَّهُ الشَّرُّکَانَ یَؤُساً؛3

وچون به انسان نعمت ارزانی داریم روی می گرداند وپهلوتهی می کند وچون آسیبی به وی رسد نومید می گردد .

اِنَّ الإنسانَ خُلِقَ هَلُوعاً اِذَا مَسَّهُ الشَّرُّ جَزوُعاً وَ اِذَا مَسَّهُ الخَیرُ مَنُوعاً الاّ المُصَلّیِنَ؛4

به راستی که انسان سخت حریص آزمند [وبیتاب] خلق شده است چون صدمه ای به او رسد عجزولابه کند وچون خیری به او رسد بخل ورزد غیر از نمازگزاران .

فهرست مطالب:

مقدمه

نیک سرشتی بشر

نظریه نیک سرشتی بشر

احسان و نیکی به دیگران از تمایلات عقلی

نیکی به دیگران گاهی اسباب زحمت می شود

اندیشه و فرهنگ آئین درست درباره ی نیک سرشتی بشر

نتیجه گیری

منابع

شامل 23 صفحه فایل word قابل ویرایش



خرید و دانلود دانلود تحقیق نیک سرشتی بشر