چکیده در شرکتهای بیمه CRM تحقیق حاضر به بررسی عوامل مؤثر در پیادهسازی میپردازد . این تحقیق براساس این سؤال شکل گرفت که با توجه به اهمیت اجرای آیا شرکتهای بیمه ) و بهطور موردی شرکت بیمه ایران ( آمادگی لازم برای ، CRM پیادهسازی این سیستم را دارند؟ بنابراین به بررسی عوامل مؤثر در پیادهسازی این سیستم پرداخته شد که بعد از بررسی عوامل و مدلهای مختلف، مدل 4 بعدی، « تمرکز بر مشتریان کلیدی » که دارای عوامل CRM عوامل مؤثر در پیادهسازی است، انتخاب « تکنولوژی » و « استفاده از مدیریت دانش » ،« سازماندهی متناسب »شد . این تحقیق دارای صفحه عنوان اماده ،فهرست کامل با قابلیت اپدیت شدن و شماره گذاری دو قسمتی تعداد صفحات 26 ورد(word) فهرست مقدمه . 1 مبانی نظری پژوهش ... 2 کارکرد مدیریت ارتباط با مشتری در شرکتهای بیمه . 3 مدل نظری تحقیق . 7 ارزیابی ارزش طول عمر مشتریان . 9 شخصیسازی .. 9 سازمان ...
پاورپوینت