پرسشنامه استاندارد مدیریت کیفیت فراگیر (TQM)

پرسشنامه استاندارد مدیریت کیفیت فراگیر (TQM)

این پرسشنامه از کتب معتبر مدیریت استخراج شده و استاندارد می باشد. سوالات این پرسشنامه در قالب هشت معیار 6 گزینه ای طراحی شده اند و نحوه امتیاز بندی و تفسیر نتایج به صورت کامل تشریح شده است. هشت معیار عبارتند از: حمایت و رهبری مدیریت عالی برنامه ریزی استراتژیک مشتری مداری (تمرکز بر مشتری) شناسایی و آموزش کارکنان توانمند سازی کارکنان و کار تیمی اندازه گیری و تجزیه و تحلیل کیفیت بیمه کیفیت پیامدهای بهبود بهره وری و کیفیت ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) : تعداد گویه ها : 8 تعداد مولفه : 8 مولفه(حمایت و رهبری مدیریت عالی، برنامه ریزی استراتژیک، مشتری مداری، شناسایی و آموزش کارکنان، توانمند سازی کارکنان و کار تیمی، اندازه گیری و تجزیه و تحلیل کیفیت، بیمه کیفیت، پیامدهای بهبود بهره وری و کیفیت) نحوه نمره گذاری و تفسیر : دارد نوع فایل : word و قابل ویرایش منبع: دارد تعداد صفحات: 6   ...

پاورپوینت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.