کارآفرینی و طرح توجیهی تولید شکلات

کارآفرینی و طرح توجیهی تولید شکلات

تعداد صفحات:15 صفحه

فرمت:word

فهرست :

موضوع طرح : تولید شکلات و تافی

ظرفیت : 600 تن در سال

سرمایه گذاری کـل: 8/1488 میلیون ریال

سهم آوردة متقاضی: 8/158 میلیون ریال

سهم تسهیلات: 1330 میلیون ریال

دورة بازگشـت سرمایه: هجده ماه

میزان اشتغالزایی : هجده نفر



خرید و دانلود کارآفرینی و طرح توجیهی تولید شکلات


دانلود آموزش روت و فایل روت سامسونگ C5000 با اندروید 6.0.1 با لینک مستقیم

دانلود آموزش روت و فایل روت سامسونگ C5000 با اندروید 6.0.1 با لینک مستقیم

موضوع:

دانلود آموزش روت و فایل روت سامسونگ C5000 با اندروید 6.0.1 با لینک مستقیم

 

 

میتوانید فایل آموزشی این مدل گوشی را از طریق لینک مستقیم دانلود نمایید

با تشکر



خرید و دانلود دانلود آموزش روت و فایل روت سامسونگ C5000 با اندروید 6.0.1 با لینک مستقیم


دانلود مقاله کامل درباره متن کتیبه کوروش کبیر همراه با زندگینامه

دانلود مقاله کامل درباره متن کتیبه کوروش کبیر همراه با زندگینامه

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه: 9

 

متن کتیبه کوروش کبیر همراه با زندگینامه

اینک که به یاری مزدا تاج سلطنت ایران و بابل و کشورهای جهات اربعه را به سرگذاشته ام اعلام می کنم که تا روزی که زنده هستم و مزدا توفیق سلطنت را به من می دهد دین و آئین و رسوم ملتهائی که من پادشاه آنها هستم محترم خواهم شمرد و نخواهم گذاشت که حکام و زیر دستان من دین و آئین و رسوم ملتهائی که من پادشاه آنها هستم یا ملتهای دیگر را مورد تحقیر قرار بدهند یا به آنها توهین نمایند.
من از امروز که تاج سلطنت را به سر نهاده ام تا روزی که زنده هستم و مزدا توفیق سلطنت را به من می دهد هرگز سلطنت خود را بر هیچ ملتی تحمیل نخواهم کرد و هر ملت آزاد است که مرا به سلطنت خود قبول کند یا ننماید و هرگاه نخواهد مرا پادشاه خود بداند من برای سلطنت آن ملت مبادرت به جنگ نخواهم کرد.
من تا روزی که پادشاه ایران هستم نخواهم گذاشت کسی به دیگری ظلم کند و اگر شخصی مظلوم واقع شد من حق وی را از ظالم خواهم گرفت وبه او خواهم داد و ستمگر را مجازات خواهم کرد.
تا روزی که پادشاه هستم نخواهم گذاشت مال غیر منقول یا منقول دیگری را به زور یا به نحو دیگر بدون پرداخت بهای آن و جلب رضایت صاحب مال تصرف نماید و من تا روزی که زنده هستم نخواهم گذاشت که شخصی دیگری را به بیگاری بگیرد و بدون پرداخت مزد وی را به کار وا دارد.
من امروز اعلام می کنم که هر کسی آزاد است که هر دینی را که میل دارد بپرستد و در هر نقطه که میل دارد سکونت کند مشروط بر اینکه در آنجا حق کسی را غصب ننماید و هر شغل را که میل دارد پیش بگیرد و مال خود را به هر نحو که مایل است به مصرف برساند مشروط بر اینکه لطمه به حقوق دیگران نزند.
من اعلام می کنم که هر کس مسئول اعمال خود می باشد و هیچ کس را نباید به مناسبت تقصیری که یکی از خویشاوندانش کرده مجازات کرد و مجازات برادر گناهکار و بر عکس به کل ممنوع است و اگر یک فرد از خانواده یا طایفه ای مرتکب تقصیر می شود فقط مقصر باید مجازات گردد نه دیگران.
من تا روزی که به یاری مزدا زنده هستم و سلطنت می کنم نخواهم گذاشت که مردان و زنان به عنوان غلام و کنیز بفروشند و حکام و زیر دستان من مکلف هستند که در حوزه حکومت و ماموریت خود مانع از فروش و خرید مردان و زنان بعنوان غلام و کنیز بشوند و رسم بردگی باید به کلی از جهان برافتد.
از مزدا خواهانم که مرا در راه اجرای تعهداتی که نسبت به ملتهای ایران و بابل و ملتهای ممالک اربعه بر عهده گرفته ام موفق گرداند.

این فقط قسمتی از متن مقاله است . جهت دریافت کل متن مقاله ، لطفا آن را خریداری نمایید



خرید و دانلود دانلود مقاله کامل درباره متن کتیبه کوروش کبیر همراه با زندگینامه


ترجمه پاورپوینت مقاله isi ترتیب فاکتور های تصمیم گیری از دیدگاه خرده فروشان (تئوری تصمیم گیری)

ترجمه پاورپوینت مقاله isi ترتیب فاکتور های تصمیم گیری از دیدگاه خرده فروشان (تئوری تصمیم گیری)

فرمت فایل : powerpoint(قابل ویرایش) تعداد صفحات :34

Journal of Retailing and Consumer Services 21(2014)643–652

a b s t r a c t
The purpose of this study is to provide detailed information about apparel retail buyers0 buying behaviors based on their use of assortment decision factors . After interviews with five retail buyers and merchandisers, surveys were conducted in Seoul ,South Korea for this exploratory study. Apparel retail buyers,merchandisers,and retail store owners ,who are involved in assortment planning and buying, participated in the survey (N=378) . Results of factor analysis created seven assortment decision factor groups. Based on the factor groups ,four cluster groups were the best cluster result : (1) Least Factor Use Buyers ,(2) Traditional Factor Use Buyers ,(3) Consumer - Oriented Buyers ,and (4) Most Factor Use Buyers. Because this study used convenience and snowball sampling methods in one country , the findings cannot be generalized to the general population of apparel retail buyers and merchandisers .However , the  study provides researchers with planning factors and cluster information for retail buying behavior. The results offer insight to buyers for their decision-making by organizing assortment decision factors from the most to the least important , especially for younger buyers ,who need guidance about assortment planning . Although assortment planning and trade-off decisions are known to be extremely important to retail success(e.g., Kok etal.,2008), no previous study identified atypology of retail buyers on the basis of their consideration of assortment decision factors.This study adds new information and confirms the application of traditional assortment decision factors from 1980s and1990s to post 2008 era

چکیده:

برنامه ریزی اولویت بندی شده برنامه ای است که بر عمل خرید تاثیر زیادی دارد که دارای دو قدم است.

قدم اول: برای یک خرده فروش برنامه ریزی برای کالا با پیش بینی مدیریت فروش موجودی و برنامه ریزی اولویت بندی شده است.در این نوع برنامه ریزی تصمیم گیری در مورد محصول خریداری شده و همچنین در مورد نحوه نگهداری محصول و حذف محصولات رایج مورد توجه است.قدم دوم: برای یک خرده فروش تصمیمات کمی است که چگونه خواسته های یک مصرف کننده را همراه با رضایت مشتری براورده کند و این کار با تهیه ی کالای مورد نظر در مکان و زمان صحیح انجام می شود.در این برنامه ریزی تنوع کالایی و تعداد واحد های نگهداری شده از یک نوع کالا مشخص می شود که می تواند روی عملکرد شرکت و فروش ان تاثیر بگذارد.مثلا اگر خرده فروش مقدار ناکافی از محصول را سفارش دهد با فروش ازدست رفته مواجه می شود در نتیجه سهم ان در بازار ازدست میرود از طرف دیگر سفارش بیش از حد باعث کاهش سود برگشتی می شود. مطالعات زیادی در زمینه ی رفتار خریداران صنعتی یا مشتری نهایی مغازه ها انجام شده که این دو قابل اجرا برای رفتارخریداران خرده فروش نیست.رفتار خریداران سازمانیتفاوت هایی با رفتار خرده فروشان دارند به طور مثال خریداران صنعتی وظیفه ی کنترل هزینه هنگام خرید مواد اولیه را دارند در حالی که خرده فروشان پوشاک وظیفه کنترل هزینه کالای نهایی و افزایش فروش را دارند هدف این مقاله تهیه اطالاعات جزیی از خرده فروشی پوشاک است که بر پایه ی استفاده انها از عوامل تصمیم گیری برنامه ریزی اولویت بندی شده است.

 



خرید و دانلود ترجمه پاورپوینت مقاله isi ترتیب فاکتور های تصمیم گیری از دیدگاه خرده فروشان (تئوری تصمیم گیری)


دانلود تحقیق تولید فیلم انیمیشن

دانلود تحقیق تولید فیلم انیمیشن

تحقیق تولید فیلم انیمیشن در 14 صفحه با فرمت ورد شامل بخش های زیر می باشد:

 قسمت اول

قسمت دوم

کارتونهایی کاملا متفاوت

داستانگویی احساسی و خلق هوشمندانه تصاویر

قسمت سوم

قالبهای مختلف انیمیشن

شیوه های مختلف ساخت انیمیشن

معرفی استودیوی پیکسار

 

 

 

 

 

قسمت اول

در دهه سی، خیابانهای تهران با نئون آشنا شده و شبهای تهران با نورهای رنگین آذین می شوند و نقشهایی از رنگهای تند نئون بر در و دیوار می نشینند و بر سر در سینماها و بر فراز بامهای بلند شهر ، حرکتی از نورهای تند ، تماشاچی را به سینماها و مشتریها را به خرید کالا فرامی خواند . لاله زارمرکز تجمع این بازیهای نور می شود، از ساده ترین نقشهای هندسی متحرک گرفته تا نمایش صحنه های کاملتر ، مانند راه رفتن و غیره. در دهه چهل باز هم نئون های رنگین متحرک، شبها را از سکوت و سکون به هیاهوی رنگارنگ بازی نور می برند.

تعبیه هر نئون بر بامی یا سردری ، شروع واقعی نقاشی متحرک در ایران است. حال، نقاشی به جای آنکه بر کاغذ و طلق نقش ببندد، بر بومهای فلزی می نشیند و قلم و رنگ ، همان لامپ های جیوه و تنگستن ونئون است.

باز هم خطای باصره است و قریب به هشت تا دوازده تصویر رنگی در هر ثانیه که چشم را می فریبد.

نام آشنا ومعتبری مانند مرتضی ممیز با چند طرح نئون از جمله نوشیدن کانادادرای بر بام بنایی در میدان فردوسی ، در صدر پیشکسوتان گرافیک، تبلیغات و نقاشی متحرک می درخشد.
سالهای ۱۳۳۵-۱۳۴۰ اداره کل فرهنگ و هنرهای زیبا ( که بعدا وزارت فرهنگ و هنر و امروزه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است ) ، جایی که کارگاه سرامیک ، قالی بافی ، مینیاتور سازی و غیره دایر بود و ادعای حمایت از هنرهای ملی داشت ، آرزوهای دور و دراز و مرارتهای تمام نشدنی و آزمون و شکست جوانانی چند ، که در پی تشکلی هنری بودند ، منجر به تاسیس دفتری شد که قرار بود کارخانه رویا سازی کشور شود که نشد.

این گروه متشکل بود از : اسفندیار احمدیه ( نقاش کارگاه سرامیک) ، جعفر تجارتچی ( افسر نیروی هوایی و کاریکاتوریست)، پرویز اصانلو ( فیلمبردار دوره دیده و کارگردان)، پطروس پالیان و اسدالله کفافی که هر پنج نفر از موسسان بخش انیمیشن وزارت فرهنگ و هنر بودند. چندی بعد نصرت الله کریمی ، کارگردان تحصیلکرده در چکسلواکی نیز به این گروه اضافه شد که با کمک چند دختر و پسر مستعد توانستند اولین فیلم های کارتونی ایران را بنیان گذارند.

قسمت دوم

 

جو باربرا Joe Barbera از گروه هانا-باربرا که کارتونهای محبوبی چون تام و جری ، یوگی و دوستان ، عصرحجر را ساخته بود، دوشنبه 18 دسامبر 2006 (27 آذر 1385) در سن 95 سالگی درگذشت.

او اولین گامهای موفقیت را با شریک قدیمی اش "بیل هانا" و با ساخت کارتون بسیار موفق "تام و جری" برداشت. داستان های خنده دار نبرد موش وگربه هفت بار نامزد دریافت جایزه اسکار شد.

این دوشریک گروهشان را در سال 1930 ، زمانی که برای کمپانی MGM کار می کردند تشکیل دادند و در دهه 60 با ساخت سریالهای کارتونی مانند "عصرحجر" ، "یوگی و دوستان" و "اسکوبی دو" قله های موفقیت را یکی پس از دیگری فتح کردند. ..



خرید و دانلود دانلود تحقیق تولید فیلم انیمیشن