دانلود تحقیق شاخص رضایت مشتری ایرانی

دانلود تحقیق شاخص رضایت مشتری ایرانی

این تحقیق بصورت Word و با موضوع شاخص رضایت مشتری ایرانی انجام گرفته است.تحقیق برای رشته های مدیریت مناسب است و در 17 صفحه می باشد. می توانید این تحقیق را بصورت کامل و آماده تحویل از پایین همین صفحه دانلود نمایید.

درچندسال اخیر،شاخص های رضایت مشتری درکشورهای مختلف چه دربخش تولید و چه در بخش خدمات،درسطح ملی مورد ارزیابی و اندازه گیری قرار گرفته اند. نتایج حاصل از اندازه گیری رضایت مشتری به صورت ملی دربسیاری کشورها،راه را برای یافتن بهترینها و متعالی ترین سازمانها هموار ساخته است و معیارهای اتخاذ تصمیمات استراتژیک به منظور ارزیابی و بهبود وضعیت رقابتی را به سادگی فراهم نموده است.

تدوین شاخص ملی رضایت مشتری چه درسطح خرد و چه در سطح کلان مزایای خود را برای کشورهای توسعه یافته به اثبات رسانده است. درسطح خرد هر یک از مشتریان با استفاده از چنین شاخصی قادر به اخذ تصمیم مناسب در امر خرید کالاهای اساسی خویش میباشند و در سطح کلان، این شاخص تبدیل به شاخصی جهت ارزیابی وضعیت اقتصادی کل کشور در کنار سایر شاخص ها از جمله تولید ناخالص ملی شده است.

فهرست مطالب1. مقدمه. 12. شاخص رضایت مشتری سوئدی.. 23. شاخص رضایت مشتری آمریکایی.. 34. شاخص رضایت مشتری اروپایی.. 45. سایر شاخص های ملی رضایت مشتری.. 46. چهارچوب مفهومی تحقیق و ایجاد فرضیه ها67. روش تحقیق.. 108. بررسی توصیفی پاسخ ها119. بررسی فرضیات پژوهش.... 1210. نتایج.. 13

خرید و دانلود دانلود تحقیق شاخص رضایت مشتری ایرانی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.