دانلود فایل ریکاوری سامسونگ G930F با اندروید 7 با لینک مستقیم

دانلود فایل ریکاوری سامسونگ G930F  با اندروید 7 با لینک مستقیم

موضوع:

دانلود فایل ریکاوری سامسونگ G930F  با اندروید 7 با لینک مستقیم

 

 

میتوانید فایل ریکاوری این مدل گوشی را از طریق لینک مستقیم دانلود نمایید

با تشکر



خرید و دانلود دانلود فایل ریکاوری سامسونگ G930F  با اندروید 7 با لینک مستقیم


دانلود تحقیق با موضوع هادیان الهی

دانلود تحقیق با موضوع هادیان الهی

بخش هایی از مقاله :

انبیاء الهی: خداوند متعال برای حرکت انسان در سیر تکامل خویش تعالیم ودستوراتی را از طریق وحی به پیامبران خویش نازل نمود. بنابراین وظیفه اصلی انبیاء این است که انسان ها را در جهت دادن به زندگی وحرکت تکاملی یاری دهند تا بتوانند در هر شرایط وظیفه خویش را بشناسند و نیروهایشان را در راه رسیدن به نتیجه مطلوب به کار بگیرند. خواه مردمی بیابانگرد وچادر نشین باشند و خواه مردمی اقیانوس پیما و فضانورد تا ارزشهای اصیل انسانی را بشناسند.....

فهرست دارای چهار بخش می باشد: 1- انبیاء الهی  2- قرآن  3- دین اسلام  4- اهل بیت



خرید و دانلود دانلود تحقیق با موضوع هادیان الهی


مقاله در مورد بازار ها ,انواع بازار ها ی موجود دراقتصاد ,انواع انحصار,قوانین ضد انحصار

مقاله در مورد بازار ها ,انواع بازار ها ی موجود دراقتصاد ,انواع انحصار,قوانین ضد انحصار

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 تعداد صفحه39

 

بخشی از فهرست مطالب

-تعریف بازار ................................ 1

-رقابت به صورت اصل رفتاری.................... 3

-معنای رقابت................................. 4

-رقابت از دید گاه های قانون.................. 5

-معمولا اقتصاد دانان در مورد چه بازارهای صحبت می کنند 7

-بازار رقابت کامل............................ 8

-بازار رقابت انحصاری......................... 11

-تعادل کوتاه مدت در شرایط رقابت انحصاری ..... 12

-تعادل بلند مدت در شرایط رقابت انحصاری....... 13

-متغیر های گزینه ای.......................... 15

-بازار انحصار چند جانبه...................... 16

-مدل های انحصار چند جانبه ................... 24

-بازار انحصار کامل........................... 25

-تنظیم و کنترل انحصار........................ 28

-قوانین ضد انحصار............................ 28

-ضمایم


فهرست نمودار:

عنوان                                           صفحه

-نمودار 1-1

-نمودار 2-1

-نمودار 3-1

-نمودار 4-1

-نمودار 5-1

-نمودار 6-1

-نمودار 7-1

-نمودار 8-1

-نمودار 9-1

 

 

                                                                                                                                                                                              


تعریف بازار:


بازار واژه‌ای است که امروزه در بسیاری مجالس از آن سخن به میان می‌آید, بدون آن که در نظر گرفته شود که در حقیقت بازار چیست و چه تاثیری در تصمیمات مهم اقتصادی و اجتماعی و غیره می‌گذارد, برای مثال بسیار شنیده می شود که بازار تلفن همراه رو به رشد است, بازار فلان اتومبیل کساد است و یا بازار بورس ارزش سهام شرکت یا کارخانه‌ای پایین آمده است, اما واقعیت ین است که حتی عادت به کار بردن این کلمات و جملات نیز نیاز به اطلاعاتی در این خصوص دارد.هر چند واژه بازار نمایانگر مفهوم و معنای خود است, اما عالمان علم اقتصاد، بازار را مکان فیزیکی که خریداران و فروشندگان برای مبادله کالا و خدمات دور هم جمع می‌شوند, می‌دانند. به عبارت بهتر به معنای کل خریداران (مشتریان اعم از حقیقی و حقوقی) و فروشندگان (شرکت‌ها و کارگاه‌های تولیدی) کالای خود را مبادله می‌کنند. بنابراین بازار اتومبیل شامل فروشندگان اتومبیل (خودروسازان) و خریداران (مشتریان و مصرف کنندگان) است.گاه بازار صورتی بالقوه و گاه بالفعل به خود می‌گیرد که در صورت بالقوه بودن نیز بازار تابع شرایط محیط است. در وضعیت اقتصادی شکوفا و در حال رشد بازار بالقوه کاملاً متفاوت از بازار بالقوه در شرایط رکود اقتصادی است, اما در رابطه با شرکت‌ها در صورتی که گفته شود بازار بالقوه است به معنای حد نهایی تقاضا برای محصول است. این امر زمانی حاصل می شود که فعالیت‌های بازاریابی شرکت نسبت به رقبا افزایش یابد و به بالاترین حد خود برسد

 

مبادله، یکی از اصلی‌ترین نیازهای بشر بوده و هست. بازار نهادی است که امکان مبادله را فراهم می‌کند. با وجود این‌که مسائل مطرح شده در اقتصاد خیلی گسترده هستند، مسائل مربوط به بازار ویژگی خاصّی دارند و تمام قسمت‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهند. در بازار، عرضه و تقاضا در برابر هم قرار می‌گیرند و با تعیین قیمت، نحوهٔ تخصیص منابع و چگونگی توزیع را معیّن می‌کنند. امروزه بازارها اعم از بازار کالاها و خدمات، بازار عوامل و بازار منابع خیلی گسترده شده‌اند. این بازارها در بیش‌تر کشورها تحت تاثیر نظریات اقتصاد سرمایه‌داری عمل می‌کنند و نقش بازار در نظام مزبور به قدری بالا است که از آن به «اقتصاد بازار» نیز یاد می‌کنند؛ از این رو، یکی از امور ضروری شناخت دیدگاه‌های اقتصاد سرمایه‌داری است. در مورد بازار با توجّه به دیدگاهی که در مورد مبانی آن ارائه می‌شود مهم‌ترین عنصر مبنایی بازار، عنصر رقابت است که از زمان نخستین

 

 اقتصاددانان کلاسیک تا کنون تفاسیر گوناگونی از آن شده است. از طرفی ما مسلمانان به جامعیت اسلام اعتقاد داریم و معتقدیم که اسلام در زمینه‌های گوناگون برنامه‌های خاص خود را دارد.

 


تعریف بازار

 

برای بازار تعاریف فراوانی در متون اقتصادی به چشم می‌خورد که می‌توان گفت: یکی از علل تفاوت آن‌ها تلقی گوناگون گویندگان این تعاریف از مفهوم بازار است.

 

این‌جا چند نمونه از این تعاریف را با توضیح مختصری باز می‌گوییم:

 

بازار مکان و یا موقعیتی است که در آن خریداران و فروشندگان، کالاها و خدمات و منابع را خرید و فروش می‌کنند. برای هر کالا، خدمت یا منبعی که در اقتصاد خرید و فروش می‌شود، بازاری وجود دارد (سالواتوره، ۱۳۷۲: ص۱۰

 

1-این تعریف دو ویژگی دارد:

 

الف) بازار را به مکان یا موقعیت تعریف کرده است. این تعریف هم با بازارهای امروزی سازگار است و هم با بازارهای اولیه در زمانهای قدیم که اقتصاد بسیار ساده بود و مردم برای مبادلهٔ کالاها در مکان‌های خاصی گرد هم جمع می‌شدند.

 

ب) ویژگی دوم این تعریف این است که عام است و شامل بازار کالاها و خدمات و منابع می‌شود.

 

۲) بازار عبارت از شبکهٔ روابط بین مبادله کنندگان یا تمرکز سازمان یافتهٔ برخورد عرضه و تقاضای مربوط به کالاها و خدمات معیّن است (منتظر ظهور، ۱۳۶۹: ص۱۲۹.

 

این تعریف بازار را به مکان و موقعیت منحصر نکرده؛ بلکه در عین این‌که شامل بازارها در زمان‌های گذشته می‌شود، با وضعیت فعلی نیز که با گسترش امکانات ارتباطی، مبادلات از مکان و موقعیت خاص فراتر رفته نیز سازگار است. ویژگی دوم این تعریف این است که فقط شامل بازار کالاها و خدمات می‌شود.
۳) بازار فرایندی است که در آن، رویارویی خریداران و فروشندگان یک کالا با یک‌دیگر، قیمت و مقدار کالا را تعیین می‌کند (موئلسن، بی تا: ص۸۰

 

این تعریف نیز محدویت زمان و مکان را حذف کرده؛ پس با وضعیت بازارهای امروزی سازگارتر است. همچنین فقط بازار کالاها و خدمات را مدنظر قرار داده است؛ امّا نکتهٔ بسیار مهم این است که کاربردهای اصطلاح «بازار» امروزه از آن‌چه در این تعاریف آمده نیز فراتر می‌رود. در متون اقتصادی، اصطلاح «اقتصاد بازار» به اقتصادهایی اطلاق می‌شود که گرچه دولت، دخالت‌های فراوانی در اقتصاد دارد، قسمت بیشتر ثروت‌ها و وسائل تولید در دست بخش خصوصی است و «مکانیزم بازار» عمدهٔ فعالیت‌ها را هماهنگ می‌کند. در این صورت، مقصود از «اقتصاد بازار» اقتصادی است که پارامترهای اصلی آن از قبیل تولید، توزیع و مصرف به وسیلهٔ سازوکار عرضه و تقاضا معیّن می‌شود. در این اقتصادها سؤالات اصلی کارگزاران اقتصادی به وسیلهٔ سازوکار عرضه و تقاضا پاسخ داده می‌شود. این سؤالات عبارتند از: چه باید تولید کرد؟ چگونه باید تولید کرد؟ توزیع باید به چه نحو باشد؟ منابع موجود در اقتصاد چگونه باید به بخش‌های گوناگون تخصیص یابد؟ حفظ موقعیت اقتصادی جامعه به چه نحو امکان پذیر است؟ (لفت ویچ، ۱۳۵۴: ص۲۰). در اقتصاد بازار، قیمتی را که در اثر تعامل عرضه و تقاضا تعیین می‌شود، تعیین کنندهٔ جواب سؤالات مذکور می‌دانند.

 

 

 

رقابت به صورت اصل رفتاری

 

برخی از تعریف‌های بازار ملاحظه شد. بازار همچنین اقسام بسیاری دارد؛ مانند بازار رقابت کامل (Perfect Competition)، بازار رقابت ناقص(Imperfect competition) ، بازار انحصاری (Monopoly). هر کدام از معانی بازار را در نظر بگیریم و هر قسمی از اقسام آن را که ملاحظه کنیم، عنصر «رقابت» (Competition) در آن اساسی‌ترین نقش را ایفا می‌کند. کارگزاران اقتصادی بر اساس رقابت بر سر سود بیش‌تر تولید می‌کنند و مصرف کنندگان نیز بر اساس رقابت بر سر دستیابی هر چه بیش‌تر به لذّت به مصرف مبادرت می‌ورزند. گرچه رقابت از دیرباز بین اقتصاددانان مطرح بوده، آدام اسمیت نخستین کسی است که این مفهوم را به صورت دقیق مطرح کرده است. بر اساس نظر اسمیت، دولت نباید در بازار دخالت کند. در این صورت افراد بر اساس منافع خصوصی خود عمل خواهند کرد و یک «دستِ نامرئی» (Invisible hand) این فعالیت‌ها را هماهنگ می‌کند و در نتیجه، منافع جامعه تامین خواهد شد.

 


معنای رقابت

 

رقابت، یعنی گروهی برای دستیابی به امکانات اقتصادی با یک‌دیگر مبارزه کنند و هر کدام در پیشی گرفتن بر دیگران بکوشد. روشن است که زیر‌بنای رقابت به این معنا، اصالت دادن به تعقیب منافع شخصی به وسیلهٔ هر فرد است که شعار اصلی اقتصاددانان کلاسیک و نئوکلاسیک بود؛ بنابراین مبنای رقابت در نظام سرمایه‌داری هم چشمی برای دستیابی بیش‌تر برای رسیدن به مواهب اقتصادی در مقایسه با دیگران است. گر چه اصطلاح رقابت، بیش‌تر اوقات به ‌صورت «رقابت کامل» که الگوی مطلوب است به کار برده می‌شود، عنصر یاد شده در تمام بازارها وجود دارد و رقابت به مفهومی که ذکر شد، در بازارهای غیر رقابتی تجلّی بیش‌تری می‌یابد. برخی از اقتصاددانان می‌گویند هر چه رقابت شدیدتر باشد، کارگزاران اقتصادی کم‌تر به همدیگر به چشم رقیب می‌نگرند؛ زیرا در این صورت قدرت تاثیر آن‌ها بر یک‌دیگر کم‌تر می‌شود. در این صورت هیچ ‌یک از آن‌ها احساس نمی‌کند که از سوی دیگران تحت فشار است، در صورتی که در بازاری که رقابت اندک است و تولید کنندگان زیاد نیستند، هر یک خود را در فشار سختی می‌بینند؛ امّا بسیاری از اقتصاددانان این را نمی‌پذیرند. آن‌ها بر این باورند که افزایش تعداد رقیبان به افزایش رقابت می‌انجامد. (رنانی، ۱۳۷۶: ص۸۲





خرید و دانلود مقاله در مورد بازار ها ,انواع بازار ها ی موجود دراقتصاد ,انواع انحصار,قوانین ضد انحصار


دانلود پروژه مالی حقوق و دستمزد در شرکت تولیدی شکلات آچاچی

دانلود پروژه مالی حقوق و دستمزد در شرکت تولیدی شکلات آچاچی

دانلود پروژه مالی حقوق و دستمزد در شرکت تولیدی شکلات آچاچی

نوع فایل Word 

تعداد صفحات : 100

شرح مختصر: آچاچی نام روستایی در نزدیکی شهرستان میانه از توابع آذربایجان شرقی است و این کارخانه در سال 1357 شروع به کار کرده است که توسط آقای ایرانی که مدیر عامل و رئیس کنونی شرکت است در واحدهای کوچک آغاز به کار کردند و اولین کارگاه شیرینی پذیری در تهران بوده که به علت نارضایتی افراد و شهرداری به خارج از تهران انتقال پیدا کرده است چون هیچ وقت کارخانه صنعتی نمی تواند در داخل شهر باشد و نیاز به متراژ بالایی دارد و پس از استقراق کارخانه برای توسعة بیشتر و تداوم و استحکام بیشتر با کارخانه ای به نام قافلانکوه متحد شدند که بعد از مدتی همکاری به علت اختلاف نظر از یکدیگر مجزا شدند هر کدام به صورت مستقل فعالیت می کنند . 

فهرست مطالب

تاریخچه شرکت آچاچی مواد لازم جهت تاسیس یک کارخانه شکلات سازی وضعیت شرکت آچاچی با شرکت قافلانکوه قدرتهای کارخانه آچاچی قسمت های شرکت مقایسه کالای شرکت آچاچی با شرکت های داخلی هم سطح و بزرگ و خارجیمحصولات تولیدی و کد گذاری آنها محصولات تولیدی ( 1-انواع شکلات ( مغزدار – کاکائو )  ، 2-انواع ژله ( شکری – میوه ای ) ، 3-باسلق لقمه ای ، 4-سوهان عسلی  ، 5-نخود چی )فرم درخواست خریدتقسیم بندی مواد قابل خرید1)مواد مصرفی خوراکی 2)مواد مصرفی غیر خوراکی جدول شناسنامه کالای ورودی نمودار فرم های ورودی به انباردریافت کالاحسابداریاداره خریدنمونه ای از فاکتور فروش شرکتتوزیع نسخ در در شرکتفاکتور فروشحسابداریتقاضا کنندهتقسیم بندی مشتریان شرکتعمده فروش های مواد غذاییخرده فروش هاکارت انبار ( موجودی کالا ) ماشین آلات مورد استفاده و نیرو های مورد نیاز بردستگاه ها 1)والس 2)آسیاب شکر3)مسیکر4)دیپازیتور5)سرد خانه ثابت و متحرک هر کدام یک نفر 6)دستگاه بسته بندی ( پلمپ کردن مواد ساخته شده ) یک نفر 7)دستگاه شیرینگ ( کشیدن سلفون روی بسته ها ) یک نفر 8)دستگاه پر کن ( برای بسته بندی و وزن کشی محصول ) سه نفر نمودار فرآیند کامل تولید محصولگردش مواد برای کامل شدن ( تولید )فرم تهیه اطلاعات برای عملکرد ماشین های شرکتتعهدات شرکت در قبال حمایت دولت مشکلات موجود در شرکت تلاش های شرکت بت وضعیت کنونی قیمت گذاری محصولات قیمت گذاری برای شکلات کاکائویی تولیدیسودپرداخت حقوق کارکنان نحوه ی ذخیره شدن اطلاعات در برنامه ی حسابداری کامپیوتری شرکتفرم لیست حقوق اطلاعات پرسنلی اطلاعات حقوقی اطلاعات ماهانه تغییر اطلاعاتگزارشات اطلاعات کلیه کارمندانفرم خام ثبت اطلاعات ثبت کارمنداناطلاعات ماهانه کارمندان اطلاعات سالانه کارمند فرم خام ثبت اطلاعات پرسنلی و حقوقی مربوطه به کارمند مورد نظر ( نام کارمند ، تعداد اولاد ، حقوق روزانه ، ردیف ، کد ماه ، روزهای کارکرد ، ساعات اضافه کاری ، اضافه کاری ، حقوق ناخالص ، دریافتنی )اطلاعات ماهانه کارمند جدول اطلاعات حقوق ماهخروج ‌طراحی سیسستم انبار داری کالا ساختار فایلهای مربوطه در برنامه ی حسابداریمحاسبة حقوق حقوق ساعتی مبلغ اضافه کاری مبلغ غیبت جمع کل ناخالص مبلغ بیمه جمع کسورات مبلغ پرداخت روش محاسبه مالیات گزارشها

خرید و دانلود دانلود پروژه مالی حقوق و دستمزد در شرکت تولیدی شکلات آچاچی


دانلود پاورپوینت مدیریت اخلاقیات و تبعیت از قانون

دانلود پاورپوینت مدیریت اخلاقیات و تبعیت از قانون

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

ساختار دهی به مدیریت اخلاق

تبدیل نمودن اخلاق به امری جامع و فراگیر

مدیریت اخلاق: دایره اخلاق شرکت

متصدیان اخلاق و تبعیت از قانون

فراساختار اخلاق

کمیته اخلاقیات شرکتی

اشاعه اخلاق

اصول پایه ای ارتباطات

ارزیابی وضعیت فعلی اشاعه اخلاق

کانالهای ارتباطی چندگانه برای اشاعه رسمی اخلاق

رویکردهای تعاملی به اشاعه اخلاق

بیانیه ماموریت یا ارزش

سیاست سازمانی

کدهای رفتاری

اشاعه تعهد مدیر ارشد به اخلاق

تعداد اسلاید:23 صفحه

با قابلیت ویرایش

مناسب جهت ارائه سمینار و انجام تحقیقات



خرید و دانلود دانلود پاورپوینت مدیریت اخلاقیات و تبعیت از قانون