پاورپوینت کیفیت داده ها و انواع خطا در GIS

پاورپوینت کیفیت داده ها و انواع خطا در GIS

  پاورپوینت کیفیت داده ها و انواع خطا در GIS       داده ها قسمت اصلی یک سیستم اطلاعات مکانی را تشکیل می دهند و درستی و دقت نتیجه ارایه شده توسط سیستم،  وابسته به درستی و دقت هریک از اجزای سیستم، خصوصاً داده می باشد. به بیانی دیگر هرگونه خطا در داده ها ، مستقیماً روی نتایج خروجی سیستم تاثیر گذارده و آنها را مطمئن می سازد . از این رو پیش از به کارگیری داده ها، باید به نحوه مناسب کیفیت داده ها را مورد ارزیابی قرارداد . ارزیابی کیفیت، باید ازجنبه های مختلف صورت گیرد که برخی از مهمترین مولفه های آن ذیلاً ذکر گردیده است   تعریف صحت و دقت صحت ( Accuracy ): عبارت است از میزان نزدیکی نتایج محاسبات و یا پیش بینی ها به مقدار واقعی کمیت مورد نظر، یا میزان توافق بین یک آزمون و مقدار مرجع مورد قبول. دقت ( Precision ): عبارت است از میزان نزدیکی کمیتهای مورد اندازه گیری نسبت به میانگین کمیت مورد نظر. (نکته: لزوماً دقت بالا به مفهوم درستی بالا نمی باشد   متن بالا فقط قسمتی از اسلایدهای   پاورپوینت میباشد، بعد از پرداخت آنلاین ، نسخه کامل فایل را دانلود ...

پاورپوینت

پاورپوینت اصلاح نظامهای مدیریتی

پاورپوینت اصلاح نظامهای مدیریتی

              نوع فایل: power point قابل ویرایش 81 اسلاید   قسمتی از اسلایدها: برآوردهای‌ اخیر نشان‌ داده‌ است‌ که‌ 50 تا 90 درصد از ارزشهای‌ خلق‌ شده‌ در سازمانها، ناشی‌ از سرمایه‌ گذاری‌های‌ سنتی‌ فیزیکی‌ نبوده‌ و حاصل‌ مدیریت‌ سرمایه‌ انسانی‌ است‌. (Morfitt, 2000) این‌ وضعیت‌ به‌ بهترین‌ شکلی‌ در شرکتهایی‌ نظیر میکروسافت‌ جلوه‌گر شده‌ است‌. در چنین‌ شرکتهایی‌، منابع‌ کلیدی‌ پولهای‌ زیاد و تجهیزات‌ نیست‌؛ دانش‌ جمعی‌ و تخصص‌های‌ کارکنان‌ میکروسافت‌، سرمایه‌ اصلی‌ این‌ شرکت‌ است‌. سرمایه‌ انسانی‌ و مدیریت‌ آن‌ برای‌ بقا و اثربخشی‌ سازمانها ضرورتی‌ حیاتی‌ شده‌ است‌. تعریف مدیریت در باره‌ تعریف مدیریت اتفاق نظر خاصی در دست نیست. - مدیریت عبارتست از ...

پاورپوینت

پاورپورنت درمورد شبکه های اجتماعی

پاورپورنت درمورد شبکه های اجتماعی

1 فایل پاورپوینت | 15 صفحه اسلاید| قابل اجرا در آفیس 2010 و نسخه های جدیدتر|قابل ویرایش و آماده چاپ بخشی از پاورپوینت قلمرو تاریخی قلمرو تمایزهای رسانه‌ای قلمرو مفهومی قلمرو عملی قلمرو تکنولوژی و طبقه‌بندی قلمرو امکانات و کنترل قلمرو مولفه‌های سازنده نقطه تلاقی قلمرو چهارگانه (اینفوگراف) قلمرو نظریه‌ها و مدل‌ها قلمرو تفاوت رفتارها (اینفوگراف) برخی انتقادات برخی فرصت‌ها قلمرو تاریخی تاریخ رسانه‌های اجتماعی به سرویس‌های تلفنی وویپ (Voice over IP) مثل دایل پد و غیره برمی‌گردد ولی هرچه جلوتر آمدیم امکانات بیشتر شد: q ژئوسیتیز (Geocities) (1994): خانه‌سازی در شهرهای رایگان وب / یاهو آنرا خرید. q وبلاگ‌ (1997) و امتداد آن‌ها تا میکروبلاگ توئیتر q دانشنامه آزاد ویکی پدیا (2001) همکاری‌جویی دسته‌جمعی برای تولید محتوا q مای اسپیس (Myspace) و ای او ال (AOL) و اورکات (Orkut) (2002) q لینکداین (LinkedIn) (2003) حرفه‌ای‌تر و تجاری‌‌تر (وب‌سایت‌ شبکه‌ اجتماعی) q فیسبوک (Facebo ...

پاورپوینت

پاورپوینت مداخله و مدیریت بحران

پاورپوینت مداخله و مدیریت بحران

                نوع فایل: power point قابل ویرایش 31 اسلاید   قسمتی از اسلایدها: مرحله واقعیت ها : به فرد کمک می شود که آنچه را که تجربه کرده است بازگو کند باید دقت داشته باشیم که در این مرحله آنچه از فرد می خواهیم دقیق باشد . به عنوان مثال : ”به من بگوئید چه اتفاقی افتاده ” ممکن است فرد در مورد احساسات و واکنش های خود صحبت کند و ما دچارگیجی و سرگردانی شویم . در برخورد با سانحه دیدگان رابطه درمانی مناسب برقرار کنیم . ( درک فرد آسیب دیده و حمایت از او ) توجه به کلیه مواردی که در ارتباط صیحیح نقش دارند ضروری است ازجمله : گوش دادن فعال همدلی توجه کردن استفاده از سؤالات مناسب خوداری از قضاوت ارزشی احترام به اظهارات فرد مقابل ضمن حمایت  از وابستگی افراد آسیب دیده به خود جلوگیری کنید در صورت عدم تمایل فرد به صحبت مستقیماً به او اصرار نکنید   فهرست مطالب و اسلایدها: مقدمه مراحل مداخلات روانی اجتماعی ویژگی های روانشناختی افراد آسیب دیده واکنش در برابر این ویژگی ها مراحل بازگویی روانشناختی توصیه هایی برای ...

پاورپوینت

پاورپوینت نیم نگاهی بر مدیریت تغییر و نوآوری

پاورپوینت نیم نگاهی بر مدیریت تغییر و نوآوری

                  نوع فایل:power point قابل ویرایش:34 اسلاید   قسمتی از اسلایدها: تحولات در یک سازمان نیاز به یک تسهیل کننده دارد . افرادی  که به عنوان کاتالیزور عمل می کنند و مسؤلیت مدیریت فرآیند تغییر وتحول را می پذیرند عامل یا عوامل تغییر نامیده می شوند .  عامل تغییر می تواند مدیر ، کارمند یا افراد خارج از سازمان (که به عنوان یک مشاور در آن سازمان به کار مشغول هستند ) باشد   فهرست مطالب واسلایدها: چه چیزی را مدیر می تواند تغییر دهد؟ کدام نیروها نیاز به تغییر را پدید می آورند؟ دو دیدگاه پیرامون فرآیند تغییر مدل رایج برای بررسی تغییر در آبهای آرام   مراحل اجرای تغییر در سازمان   سطوح تغییر سه عنصر اساسی همه برنامه های تحول در سازمان برای تشخیص مسائل و مشکلات سازمانی چه جاهایی را باید جستجو کنیم؟ مقاومت در برابر تغییر خلاقیت و نوآوری محرکهای فرآیندخلاقیت خصوصیات افراد خلاق انواع تکنیکهای خلاقیت موانع خلاقیت چکیده مطالب   منابع وماخذ: -مبانی مدیریت – رابینز و دی سنزو - ترجمه ...

پاورپوینت