فایل : word
قابل ویرایش و آماده چاپ
تعداد صفحه :47
1- مقدمه:
1-1- مرور کلی
مهندسی اتومبیل سازی با تأکید رو به افزایش بر دستیابی به پیشرفتهای اساسی در اقتصاد سوخت اتومبیل ، در تلاش جهت ارائه موتورهایی هستند که مصرف موقت ویژه ترمز (BSFC) را افزایش داده و می توانند از شرایط و نیازهای انتشار شدید آینده تبعیت کنند. BSFC و اقتصاد سوخت، موتور گازوئیلی، تزریق مستقیم (CIDI) و موتور دیزلی، بر BSFC و اقتصاد سوخت موتور احتراق جرقه ای (Spark-ignition) که سوخت آن از طریق مجرا و دهانه موجود در آن تزریق می شود، ارجحیت دارد، دلیل این امر، عمدتاً استفاده از نسبت تراکم بسیار بالاتر و عمل غیر کنترلی می باشد. بنابراین،موتور دیزلی، عموماً صدا و سطح پارازیت بالاتر، دامنه سرعت محدودتر، قابلیت راه اندازی کاهش یافته و انتشارات Nox بالاتری را نسبت به موتور احتراق جرقه ای (SI) از خود نشان می دهد. در طول دو دهه گذشته، تلاش هایی در جهت ارائه موتور احتراق درونی در مورد کاربردهای اتومبیل سازی صورت گرفته است که بهترین ویژگیهای موتورهای SI و دیزی را با هم ترکیب کند. هدف از این کار، ترکیب نیروی ویژه موتور گازوئیلی با کارایی و بازده موتور دیزلی در بخشی از بار بوده است. چنین موتوری ، BSFC را ارائه می دهد که به BSFC موتور دیزلی نزدیک بوده و در عین حال، ویژگیهای عملی و بازده قدرت ویژه موتور SI را محفوظ می دارد.
دانلود درس پژوهی هدیه های آسمانی سوم ابتدایی درس بهترین تصمیم کامل و آماده بافرمت ورد قابل ویرایش تعدادصفحات 26
در این درس پژوهی کلیه مستندات و مراحل اجرا به طور کامل رعایت گردیده است
آنچه در این مجموعه وجود دارد:
چکیده
مقدمه
بیان مسئله
تبین ضرورت و اهمیت موضوع
یک دوره درس پژوهی
برنامه ریزی درس پژوهشی
اهداف کلی
هدف درس پژوهی
حیطه عاطفی
نحوه تقسیم کار
ویژگی های طرح درس ( سناریو )
زمان بندی نحوه اجرا
چالش های فرا روی گروه و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها
ارزشیابی تدریس
طرح درس
تدریس اول
*بازاندیشی و تجدید نظر براساس تفکر گروه
جلسه دوم درس پژوهی
تعیین امکانات مورد نیاز
ارزشیابی تدریس
معایب تدریس :
چالش های فرا روی گروه و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها
روش تعیین اثربخشی نتایج اجرایی درس پژوهی
ارایه گزارش پایانی
دیدگاه اعضای شرکت کننده در درس پژوهی پیرامون نقاط قوت و ضعف
راهبرد های یاد دهی – یادگیری
ابزار و امکانات مورد نیاز گروه
چالش های فرا روی گروه :
روش تعیین اثر بخشی نتایج اجرای درس پژوهی:
امکانات مورد نیاز گروه
نتایج حاصله:
فهرست منابع و مآخذ :
کامل و آماده بافرمت ورد قابل ویرایش تعدادصفحات 26
در این درس پژوهی کلیه مستندات و مراحل اجرا به طور کامل رعایت گردیده است
آنچه در این مجموعه وجود دارد:
چکیده
مقدمه
بیان مسئله
تبین ضرورت و اهمیت موضوع
یک دوره درس پژوهی
برنامه ریزی درس پژوهشی
اهداف کلی
هدف درس پژوهی
حیطه عاطفی
نحوه تقسیم کار
ویژگی های طرح درس ( سناریو )
زمان بندی نحوه اجرا
چالش های فرا روی گروه و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها
ارزشیابی تدریس
طرح درس
تدریس اول
*بازاندیشی و تجدید نظر براساس تفکر گروه
جلسه دوم درس پژوهی
تعیین امکانات مورد نیاز
ارزشیابی تدریس
معایب تدریس :
چالش های فرا روی گروه و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها
روش تعیین اثربخشی نتایج اجرایی درس پژوهی
ارایه گزارش پایانی
دیدگاه اعضای شرکت کننده در درس پژوهی پیرامون نقاط قوت و ضعف
راهبرد های یاد دهی – یادگیری
ابزار و امکانات مورد نیاز گروه
چالش های فرا روی گروه :
روش تعیین اثر بخشی نتایج اجرای درس پژوهی:
امکانات مورد نیاز گروه
نتایج حاصله:
فهرست منابع و مآخذ :
مجموعه ارائه شده حاوی داده های جدید GIS مختلفی از شهرستان تاکستان می باشد. در اینجا تلاش شده تا شیپ فایل های GIS اطلاعات پایه و ضروری شهرستان تاکستان ارائه گردد. این مجموعه فایل GIS حاوی لایه های مرتبط با تقسیمات سیاسی، لایه رقومی ارتفاعی یا همان DEM و لایه های مختلف دیگر که در زیر لیست شده اند می باشد.
در این مجموعه تلاش گردید لایه های به روز مرتبط با این شهرستان ارائه شود لذا:
شیپ فایل های تقسیمات سیاسی در این استان از جدیدترین تغییرات (سال 93-94 وزارت کشور) در سطح کلیه دهستان ها، بخش ها، شهرستان ها و مراکز دهستان ها می باشند.لایه رقومی ارتفاع DEM با دقت بسیار خوب در سطح پنجاه متر ارائه شده است به طوری که محقق در سطح دهستان های خیلی کوچک می تواند به راحتی لایه های طبقات ارتفاعی، شیب، جهت شیب را استخراج کند. همچنین از لایه DEM ارائه شده می توان به عنوان لایه پس زمینه کلیه نقشه ها بهره برد. از طرفی دقت لایه ارائه شده به محقق در بسیاری از تحلیل های فضایی مورد نیاز کمک خواهد کرد.دو لایه رودخانه های فصلی و دائمی در این مجموعه در دو پوشه جداگانه بر اساس اخرین تغییرات هیدرولوژی رودخانه ها در سطح استان ارائه شده است.لایه زمین شناسی شامل واحد ها و سازندهای مختلف زمین شناسی منطقه می باشد که در ستون مربوط به "توصیف" آن وضعیت واحدهای ژئومورفولوژیکی نیز بیان شده است.لایه نقاط روستایی شامل کلیه روستاهای موجود در محدوده این شهرستان می باشد که موقعیت دقیق روستاها را نشان می دهد و مشخصات جغرافیایی و نام روستاها و ... در جدول اطلاعات توصیف لایه بیان شده است.در زیر به صورت موردی و جزئی کلیه لایه های GIS مرتبط با شهرستان تاکستان لیست شده اند. فرمت لایه ها شامل لایه های پلی گونی، خطی و یا نقطه ای همراه با جدول کامل اطلاعات توصیفی با فیلدهای اطلاعاتی (Attribute Table) گوناگون مرتبط می باشند که به شرح ذیل اشاره شده است:
لایه محدوده بخش ها (Districts Boundary)محدوده دهستان ها (Subdistricts Boundary)لایه رقومی ارتفاعی 50 متر (Digital Elevation Model (DEM))زمین شناسی (Geology Properties)جاده ها (Roads layer)شبکه رودخانه های دائمی (Permanent rivers Layer)شبکه رودخانه های فصلی (Seasonal rivers Layer)نقاط روستایی (Village Points Layer)لایه نقطه ایی مراکز بخش ها (Subdistrict Point Centers layer)دو نکته:
تمامی لایه های موجود در این مجموعه با هم انتخاب گردند و سپس در محیط نرم افراز ArcGIS باز نمایید. این کار کمک می کند شما به ترتیب لایه های نقطه ای سپس خطی و در نهایت لایه های پلی گونی را مشاهده نمایید و از انجایی که مجموعه ارائه شده حاوی جدول اطلاعات توصیفی DEM کلیه شهرستان های این استان می باشد، لذا می توانید به صورت دلخواه و به منظور راحتی بیشتر، این جداول را که در پایین لایه های پولیگونی نمایش داده شده اند را حذف نمایید.توجه شود کلیه لایه ها به صورت دقیق ژئورفرنس شده است و نیازی به تصحیحات و ویرایش لایه ها به منظور مختصات دار کردن نمی باشد و بدین ترتیب محقق به راحتی می تواند تحلیل های فضایی را بدون خطا انجام دهد.امیدواریم مورد رضایت شما قرار گیرد%
لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه28
بخشی از فهرست مطالب فرستنده های رادیویی امواج در رادیو ماهیت امواج رادیویی
کدینگ MPEGII در DVB
نحوه برخورد امواج رادیویی با بافتها امواج RF در امواج رادیویی آسایش فیزیک امواج RF پیشرفتهای قرن بیستم و فرستنده ها
امواج (Waves)
طول موج در فرستنده ها موجهای صدا طول موجهای متفاوت طول موج و بسامد طیف الکترومغناطیسی کاربرد امواج ، طول موجهای متفاوت
فرستنده های رادیویی
با پیشرفت تکنولوژی که در تمامی زمینه ها تاثیرگذار بوده در ساخت فرستنده های رادیویی .هم بی تاثیر نبوده است .ساخت فرستنده های رادیویی که پخش برنامه های تولید شده بصورت الکترومغناطیسی را بعهده دارد در مسیری تکاملی به مرحله ای رسیده که بحث فرستنده های رادیویی دیجیتال را مطرح ساخته است.
اولین مراحل تولید این نوع دستگاهها که تمامی قسمت های آن با استفاده از لامپ ساخته شده بود در مراحل مختلف تولیدی رو به تکامل رفت که از مراحل ساخت فرستنده های تمامی لامپی به نیمه لامپی و اخیرا بصورت نیمه هادی رسیده و امروزه بحث استفاده از فرستنده های رادیویی دیجیتال بصورت مطرح استDABیاDRM در کشور ما مورد اخیر فعلا در حال طرح و بررسی می باشد لیکن فرستنده های نیمه لامپی و نیمه هادی یا به عبارتی تمام ترانزیستوری در تمامی ایستگاههای رادیویی مورد استفاده واقع شده است البته هنوز هم در بعضی موارد از فرستنده های تمام لامپی استفاده می شود که به مرور زمان فرستنده های نیمه هادی جایگزین آنها می شوند.اما آنچه در تمامی فرستنده ها مشترک است نحوه عملکرد آنها در روش مدوله کردن می باشد که به نوع فرستنده بستگی دارد.است که در این کتاب به اصول عملکرد PSM یا PDM روش های بکار رفته در عمل مدولاسیون بصورت پوش پول اشاره می شود که مورد استفاده واقع PDM فرستنده های رادیویی نیمه لامپی یا نیمه هادی با روش پوش پول و شده است اگر چه فعداد این نوع فرستنده ها زیاد است به مدل هایی اشاره خواهد شد که مورد استفاده بیشتری قرار گرفته ضمن اینکه آشنایی با اصول عملکرد فرستنده های دیگر را هم شامل خواهد شد . امواج در رادیو
اینکه چه کسی مخترع اصلی رادیو است، که در آن زمان تلگراف بی سیم نامیده میشد، مورد اختلاف است. ادعاهایی وجود دارد که ناتان ستابلفیلد رادیو را پیش از تسلا و مارکونی ساخت، اما به نظر میرسد که دستگاه وی به جای ارسال رادیویی با ارسال القایی کار میکرده است. انسان بیش از 100 سال است که با امواج الکترومغناطیسی آشناست و امروز از آنها به طور وسیعی در زندگی خود استفاده میکند و این امواج در یک میدان مغناطیسی و یک میدان الکتریکی عمود بر هم بوجود آمدهاند. ویژگی بارزشان که آنها را متمایز ساخته این است که برای سیر نیاز به محیط هادی ندارد و در خلا به راحتی حرکت میکنند. امواج رادیویی نیز دستهای از این فیزیک امواج هستند.
پایههای تئوری انتشار امواج الکترومغناطیسی برای اولین بار توسط جیمز کارل ماکسول در سال 1873م در مقالهای تحت عنوان یک تئوری دینامیک از میدان الکتریکی که به انجمن رویال ارائه شده بود، بیان شد که نتیجه کار وی در طی سالهای بین 1861م تا 1865م بود. در سال 1893م در سنت لوییس میسوری)) ، نیکلا تسلا اولین نمایش عمومی ارتباطات رادیویی را انجام داد.
او در مقابل مؤسسه فرانکلین در فیلادلفیا و انجمن روشنایی الکتریکی ملی اصول ارتباطات رادیویی را به دقت شرح و توضیح داد. تجهیزاتی که او استفاده کرد تمامی اجزایی را که قبل از ساخته شدن تیوب خلا در سیستمهای رادویی وجود داشت، دارا بودند. او بر خلاف مارکونی و دیگران که از کوهیرر استفاده میکردند، برای اولین بار از گیرندههای مغناطیسی استفاده کرد
در سال 1894م سر الیور لوج نشان داد که میتوان با استفاده از یک آشکار ساز با نام کوهیرر پیام دادن توسط امواج رادیویی را ممکن ساخت. این آشکار ساز متشکل از تیوبی پر شده با برادههای آهن بود که توسط تمیستوکل کالزچی ـ اونستی در فرموی ایتالیا در سال 1884م ساخته شده بود. بعدها ادوارد برنلی از فرانسه و الکساندر پوپوف از روسیه نسخه بهبود یافتهای از کوهیرر را ابداع کردند. مردم روسیه ادعا میکنند پوپوف که سیستم ارتباطاتی عملیای بر پایه کوهیرر ساخت، مخترع رادیو بوده است.
دانلود رام فارسی و رسمی گوشی هواوی HUAWEI P8 Lite ALE-L23
این رام فارسی ۱۰۰ درصد تست شده است
بیلد نامبر: ۵۲۴
قابل رایت با مموری کارت