پاورپوینت جامع و علمی درباره انتخاب دختر یا پسر بودن فرزند از طریق تغذیه

پاورپوینت جامع و علمی درباره انتخاب دختر یا پسر بودن فرزند از طریق تغذیه

فرمت فایل : power point  (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد اسلایدها 72  اسلاید

 

 

 

 

 

 

 

فرضیات قدیمی تعیین جنسیت

 

    نظریه بقراط

lبستن نخ دور بیضه چپ نوزاد پسرlبستن نخ دور بیضه راست نوزاد دختر

 

   نظریه ارسطو

lجنسیت نوزادان بستگی به میزان فعایت طرفین حین هم آغوشی دارد و جنسیت نوزاد مشابه طرفی است که فعالتر است.  lهمچنین ارسطو اعتقاد داشت هم آغوشی در وزش باد شمال باعث پسردار شدن و در وزش باد جنوبی باعث دختردار شدن می شود.

 

lدر نظریه داروین گفته شده بر اساس شرایط محیطی مورد نیاز برای بقاء، نسبت تولد جنسیت گونه ها تغییر می کند.   سایر نظریات قدیمی هم آغوشی Face to Face باعث تولد نوزاد دختر می شود.مصریان قدیمی معتقد بودند زنانی که رنگ و رخسار بهتری دارند در آینده پسردار می شوند.بر اساس نظر یونیان قدیم قرار دادن رختخواب در جهت شمال-جنوب باعث تولد نوزاد پسر می شود.در فرانسه گفته می شد پدرانی که تمایل دارند پسردار شوند با خود تبر به رختخواب ببرند.   lچینی ها با استفاده از تقویم قمری که بر اساس سن مادر و تمایل به داشتن دختر یا پسر، زمان بارداری (ماه مورد نظر) را تعیین می کردند.llقدیمی ها (اعراب دوران جاهلیت) برای داشتن نوزادی با جنسیت خاص حتی اقدام به زنده به گور کردن نوزادانشان می کردند. در تاریخچه کشور چین نیز به این عمل اشاره شده است. 

 



خرید و دانلود پاورپوینت جامع و علمی درباره انتخاب دختر یا پسر بودن فرزند از طریق تغذیه


مقاله در مورد استراتژیک مدیریت بازار

مقاله در مورد استراتژیک مدیریت بازار

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 تعداد صفحه14

 

بخشی از فهرست مطالب

عنوان:

 

مقدمه

 

طراحی سیستم

 

جمع آوری اطلاعات

 

تجزیه وتحلیل وطبقه بندی اطلاعات

 

برنامه وکنترل

 

اجرا

 

منابع

 

مقدمه
امروزه پیشرفت روزافزون فن‌آوری ارتباطات، سازمان‌ها را به رقابتی سخت و آگاهانه دعوت می‌کند و به جرات می‌توان گفت سازمان‌هایی در این رقابت کمی و کیفی پیروز هستند که مدیران آن‌ها، سازمان خود را با شرایط حاکم محیطی وفق داده و شرایط داخلی را بهبود بخشند. از طرفی، سودآوری یک شرکت که بقای آن‌را تضمین می‌کند، به طراحی برنامه مدیریت بازار صحیح براساس ارضای نیازهای مشتریان وابسته است. پس با داشتن چنین دیدی می‌توان گفت: بازاریابی کوششی است درجهت کاهش مخاطرات داخلی و خارجی شرکت، که با به‌کارگیری روش‌های اقتضایی، موقعیت‌ها را ارزیابی کرده و واکنش سازمان‌ها را در برابر آن‌ها تضمین می‌کند.

طراحی سیستم
در کلیه فازها (مراحل) در نظر گرفته شده برای این طرح از روش روز که با مقتضیات و شرایط کشورمان سازگاری دارند، بهره گرفته شده و در طراحی این سیستم علاوه‌بر دقت لازم، سعی شده است قابلیت‌های سهولت اجرا، اطمینان در نتایج، لحاظ گردد. در ادامه به اختصار چگونگی هریک از مراحل به تفکیک شرح داده شده است.

1- جمع‌آوری اطلاعات
قبل از هرچیز باید به این نکته توجه کرد که طرح، هنگامی توجیه خواهد داشت که عواید حاصل از پیاده‌سازی آن بیش‌تر از هزینه طرح باشد. به هرحال، در این مرحله که اساسی‌ترین و حساس‌ترین مرحله کار است، عدم دقت در اطلاعات و نحوه جمع‌آوری آن همچنین خطای انسانی در ارزش‌یابی و یا گران بودن برنامه‌ریزی، باعث عدم موفقیت طرح خواهد شد پس می‌بایست در جمع‌آوری اطلاعات تفکیک اطلاعات و انجام کنترل‌های لازم بر روی کیفیت و کمیت اطلاعات برای شروع موفقیت‌آمیز، مدنظر طراحان باشد.
در این قسمت به تفکیک برای هرکدام از قسمت‌ها، سئوال‌های زیر می‌بایست طرح گردیده و به آن‌ها پاسخ داده شود.
- چه چیز یا چیزهایی باید مورد مطالعه قرار گیرد؟
- موارد مطالعه در چه حدود زمانی و مکانی تمرکز یافته‌اند؟ (مشخص شدن محدودیت‌های زمانی و مکانی)
- می‌خواهیم به چه اطلاعاتی دست یابیم؟
- چه اطلاعاتی هم‌اکنون در دسترس است و اطلاعات دیگر را از چه مراکزی و چگونه می‌بایست کسب کرد؟
- نحوه ارائه و جمع‌آوری اطلاعات نهایی به چه صورت باید باشد؟
بررسی مقاصد و تمایلات خریداران (مشتریان):
بررسی مقاصد و تمایلات خریداران از زاویه‌های زیر مورد بررسی قرار می‌گیرد:
کمیت = تعداد و وسعت
میزان مصرف
طبقه‌بندی در گروه‌های مختلف (جنسی، سنی، شغلی، طبقات اجتماعی، درآمدی و...)
تراکم و پراکندگی
واحدهای مصرف کننده و نوع مصرف
کیفیت = نوع تعامل مصرف و کیفیت بالا
نوع تعامل مصرف و میزان تولید
نوع تعامل مصرف و تغییرات
تکنولوژیک
نوع تعامل مصرف و تغییرات اقتصادی

بررسی آرا و عقاید فروشندگان (توزیع‌کنندگان):
در این بخش با توجه به نوع سیستم توزیع هر شرکت، دو نوع توزیع‌کننده خواهیم داشت:
الف) توزیع‌کنندگانی که جزئی از سیستم شرکت بوده و یا نماینده انحصاری آن هستند. ب) فروشندگانی (توزیع‌کنندگانی) که در جریان چرخه توزیع بوده و جزئی از سیستم توزیع محسوب می‌شوند (عمده‌فروشان، خرده‌فروشان و...)
در قسمت الف برای جمع‌آوری اطلاعات مشکل چندانی نخواهیم داشت و با توجه به نوع کار می‌توانیم از روش‌های مشاهده و نظارت، تجربه و پرسش استفاده کنیم. اما در قسمت ب ممکن است دسترسی به اطلاعات، کمی مشکل‌تر باشد، با این‌حال در قسمت ب علاوه‌بر روش‌های پیش گفته می‌توان از روش‌های دیگر مانند مذاکره، مصاحبه و حتی بررسی گروه مصرف‌کنندگان نیز برای جمع‌آوری اطلاعات استفاده کرد. در تمام این تحقیقات بازار باید بدانیم ارزش اطلاعات دست اول یعنی اطلاعاتی که مستقیم و بی‌واسطه به‌دست آمده‌اند، بسیار بالاتر از اطلاعات دست دوم یا اطلاعاتی است که با واسطه و یا غیرمستقیم به‌دست آمده‌اند. (کتاب‌ها، نشریات، آمارهای منتشره از مراکز مختلف و...)

 



خرید و دانلود مقاله در مورد استراتژیک مدیریت بازار


منو سایت سبز - HTML

منو سایت سبز - HTML

دارای افکت تغییر رنگ بک گراند متن و رنگ خود متنقابل استفاده بر روی انواع قالب ها و سایت هافایل HTML‌ با قابلیت تغییر کد

 



خرید و دانلود منو سایت سبز - HTML


دانلود پاورپوینت دانلود مقاله - 25 اسلاید

دانلود پاورپوینت دانلود مقاله - 25 اسلاید

 

 

 

 

 

این سایت هر 8ساعت5 مقاله به شما می دهد.

تذکر:در این سایت گاهی اوقات با گزینه عضویت ویژه برای دانلود مواجه می شوید که برای دانلود باید عضو سایت شوید.(عضویت رایگان است)با این کار در یک روز فقط یک مقاله ویژه می توانید دانلود کنید و برای دانلود بیشتر باید مبلغ یک هزار تومان با کارت عضو شتاب پرداخت کنید

برای دانلود کل پاورپوینت از لینک زیر استفاده کنید:



خرید و دانلود دانلود پاورپوینت دانلود مقاله - 25 اسلاید


دانلود پروژه افتر افکت شبیه سازی محدوده ای در تصویر با استفاده از لنز دوربین + فیلم آموزشی

دانلود پروژه افتر افکت شبیه سازی محدوده ای در تصویر با استفاده از لنز دوربین + فیلم آموزشی

دانلود پروژه افتر افکت شبیه سازی محدوده ای در تصویر برای نشان دادن سوژه با استفاده از لنز دوربین + فیلم آموزشی

(محصولی از شرکت ویدیو کپایلت)



خرید و دانلود دانلود پروژه افتر افکت شبیه سازی محدوده ای در تصویر با استفاده از لنز دوربین + فیلم آموزشی