پروژه سیستم های برقی و الکترونیکی اتومبیل خودرو. doc

پروژه سیستم های برقی و الکترونیکی اتومبیل خودرو. doc

 

 

 

 

 

 

 

نوع فایل: word

قابل ویرایش 135 صفحه

 

مقدمه:

تردیدی نیست که سیستم برقی اتومبیلهای جدید ویژگیهای فنی بسیار رعب انگیز، اما در عین حال بسیار جذابی دارد. سیستمها و مدارهای پیچیده ای که امروزه بکار می روند به شیوه ای جالب تکامل یافته اند.

چنان که در مورد بسیاری از تحولات تاریخی صادق است، نمی توان یقین حاصل کرد که فلان قطعة خاص را چه کسی و در چه زمانی «اختراع» کرده است، زیرا این تحولات هم به صورت موازی و هم به صورت متوالی رخ می دادند!

تأمل در باب تعیین پدر سیستم برقی اتومبیل جالب است. بدیهی است که میشل فارادی سزاوار تحسین است، اما تین لنور هم هست، رابرت بوش هم هست، نیکلاس اوتو هم هست… و این رشته سر دراز دارد!

شاید درست آن باشد که عقبتر برویم تا به تالس ملطی، فیلسوف یونانی، برسیم که کهربا را به خز مالید و الکتریسیتة ساکن را کشف کرد و برای نخستین بار واژه «الکترون» را مطرح ساخت. کهربا را به زبان یونانی «الکترون» می نامند.

در حدود 600 قبل از میلاد تالس ملطی، با مالیدن کهربا روی خز، الکتریسیتة ساکن را کشف کرد.

در حدود 1550 ویلیام گیلبرت نشان داد که بسیاری از مواد «الکتریسته» دارند. او دریافت که دو نوع «الکتریسته» ناهمنام یکدیگر را جذب و دو نوع الکتریسیته همنام یکدیگر را دفع می کنند.

 

فهرست مطالب:

موقعیت و تاریخچه

تاریخچه زمانی     

اندازه گیری و حسگرها       

اندازه گیری چیست؟           

ترمیستور

ترموکوپل

حسگر القایی        

کرنش سنج          

حسگر جریان هوا با سیم داغ 

حسگر جریان هوا با فیلم نازک

حسگر اکسیژن     

حسگرهای هوای فیلم ضخیم 

حسگر متانول       

خلاصه مطالب     

سیم کشی برق پایانه ها و قطع و وصل 

کابلها     

رمزهای رنگی و مشخص کردن پایانه ها          

طراحی دسته سیم  

مدارهای چاپی      

فیوزها و مدارشکنها

کلیدها    

سیستم های اداره موتور

سیستم های مرکب اداره جرقه زنی      

سیستم جرقه زنی   

طرز کار سیستم جرقه زنی   

کنترل زاویه آوانس جرقه     

اساس کنترل سیستم جرقه زنی           

کنترل زاویه مکث  

مدول جرقه زنی    

کوئل     

کارکرد عیب یابی خودکار واحد کنترل الکترونیکی

سیار خودروهای کنترل موتور           

منیفولد هوای متغیر

تنظیم زمانی متغیر برای سوپاپها        

کنترل الکترونیکی سیستم گرمایش       

نظریه و سیستم های تهویه مطبوع      

مقدمه    

اصول تبرید         

سیستم خودکار تنظیم دما      

گرمایش شیشه های جلو عقب

مروری بر سیستم گرمکن صندلی       

عنصرهای گرمکن و سیستم کنترل گرمکن صندلی           

خلاصه  

سیستمهای برقی شاسی خودرو           

دلایل استفاده از ترمز قفل نشو           

نیازهایی که سیستم ترمز قفل نشو باید برآورده کند

سیستم ایمنی در صورت عمل نکردن ترمز قفل نشو          

قابلیت مانور باید حفظ شود   

پاسخ فوری          

تأثیر عملیاتی       

چرخهای تحت کنترل          

چرخهای تحت کنترل          

گستره سرعت      

سایر وضعیتهای عملیاتی     

توصیف کلی سیستم

فشار پدال

فشار ترمز           

متغیر تحت کنترل 

وضعیت جاده / خودرو        

سرعت مرجع خودرو          

شتاب یا شتاب منفی چرخ     

لغزش ترمز         

شتاب منفی خودرو 

راهبرد کنترل سیستم ترمز قفل نشو     

آغاز کنترل فشار ترمز        

تنظیم برای سطح جاده یکنواخت         

چرخش خودرو حول محور عمودی     

ارتعاش اکسل       

خلاصه راهبرد کنترل         

اجرای سیستم ترمز قفل نشو  

حسگرهای سرعت چرخ      

واحد کنترل الکترونیکی       

تعدیلگر هیدرولیکی

سیستم کنترل کشش

کیسه هوا و کمربند سفت کن 

طرز کار سیستم    

اجزاء مدار کیسه هوا          

خلاصه مطالب و پیشرفتهای نوین       

نیازهای کارکردی سیستم قفل مرکزی  

کارانداز قفل در     

مدار قفل کن در و کنترل از راه دور    

سیستمهای امنیتی  

مقدمه    

واحدهای کنترل الکترونیکی با رمز امنیتی         

مدار دزدگیر R.D  

خلاصه مطالب     

سیستم وقفی کنترل نویز       

مقدمه    

توصیف سیستم     

پیشرفتهای نوین    

رادار آشکارساز مانع           

توصیف سیستم     

خلاصه مطالب و پیشرفتهای نوین       

سایر سیستمهای تأمین کننده آسایش و ایمنی        

هشدار دهنده فشار باد لاستی



خرید و دانلود پروژه سیستم های برقی و الکترونیکی اتومبیل خودرو. doc


تحقیق در مورد مفاهیم بازده و ریسک

تحقیق در مورد مفاهیم بازده و ریسک

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 تعداد صفحه36

بخشی از فهرست مطالب

مقدمه

 

مفاهیم بازده و ریسک

 

منابع ریسک

 

انواع ریسک

 

اندازه گیری ریسک :

 

 

 

تجزیه و تحلیل ریسک

 

    هریک از ما در طول زندگی خود تصمیماتی را برای سرمایه گذاری در زمینه های مختلف از جمله املاک، طلا، کار و کسب، سهام و غیره اتخاذ می کنیم. آنچه این تصمیمات را را به یکدیگر پیوند می دهد میزان ریسک و بازده هریک از سرمایه گذاریها می باشد. در یک تصمیم گیری عقلایی و علمی، میزان وجوهی که به به فرصتهای مختلف سرمایه گذاری اختصاص می یابد، به ریسک و بازده هریک بستگی دارد. تصمیم گیری سرمایه گذاری به صورت یکپارچه، به صورتیکه بیشترین بازده را در شرایط ریسک یکسان و یا کمترین ریسک را در شرایط بازده یکسان بدست دهد، موضوع یکی از پیجیده ترین و پرچالش ترین موضوعات مدیریت و تحلیل سرمایه گذاری است.

 

  هدف تحقیق ما موشکافی کردن موضوع فوق یعنی مدیریت سبد سرمایه گذاری یا مدیریت سبد سهام است.

 

تحلیل سرمایه گذاری در اوراق بهادار، در دو چارچوب کلی مورد بحث قرار می گیرد:

 

الف- تحلیل و گزینش سهام بطور جداگانه و منفرد ، اعم از شرکتهای تولیدی و خدماتیف یا سهام شرکتهای سرمایه گذار در سهام شرکتهای مزبور.

 

ب- تشکیل سبد نظام یافته سهام.

 

  درچارچوب اول، تحلیل تکنیکی و رویکرد بنیادی، روش تحلیل و گزینش سهام به شمار می آیند.

 

که در این بخش برای خرید سهام باید به مواردی همچون  ذیل توجه داشته باشیم: 

 

تعداد سهام دردست مردمترکیب سهامداران شرکتمیزان نقد شوندگی سهامثبات و میزان سود آوریتاریخ و نحوه تقسیم سودساختار مالی شرکتنوع شرکت وارزش ویژه هر سهم آنکیفیت انتشار اطلاعا ت و اخبارشرکتتاریخ تاسیس و میزان استهلاک ماشین آلاتاقتصاد کلان وعوامل سیاسی-اجتماعی.

 

سوالاتی که در این بخش باید پاسخ داده شود عبارتند از اینکه:

 



خرید و دانلود تحقیق در مورد مفاهیم بازده و ریسک


دانلود نقشه GIS کاربری اراضی منطقه 4 تهران

دانلود  نقشه  GIS  کاربری  اراضی منطقه 4  تهران

در این بخش نقشه جی آی اس کاربری اراضی  منطقه 4 تهران برای دانلود قرار داده شده است. این شیپ فایل دارای Attribute Table کامل می‌باشد. تصویر پیش‌نمایش مربوط به همین محصول در محیط  نرم افزار GIS می‌باشد.



خرید و دانلود دانلود  نقشه  GIS  کاربری  اراضی منطقه 4  تهران


دانلود پاورپوینت هندسه دهم ریاضی و تجربی - مساحت - 12 اسلاید قابل ویرایش

دانلود پاورپوینت هندسه دهم ریاضی و تجربی - مساحت - 12 اسلاید قابل ویرایش

 

 

 

 

1- مساحت مستطیل : برابر است با حاصل ضرب طول و عرض

2- مساحت مثلث قائم الزاویه : برابر است با نصف حاصل ضرب اندازه های دو ضلع زاویه قائمه

3- مساحت هر مثلث : برابر است با نصف حاصل ضرب اندازه یک ضلع در ارتفاع نظیر آن

"مناسب برای دبیران، دانش آموزان و اولیاء"

برای دانلود کل پاورپوینت از لینک زیر استفاده کنید:



خرید و دانلود دانلود پاورپوینت هندسه دهم ریاضی و تجربی - مساحت - 12 اسلاید قابل ویرایش


دانلود آزمایش درصد دانه های( پولکی و میله ای) مصالح درشت دانه - نسبت آب به سیمان (w/c) - دانه بندی

دانلود آزمایش درصد دانه های( پولکی و میله ای) مصالح درشت دانه - نسبت آب به سیمان (w/c) - دانه بندی

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه: 11
فهرست و توضیحات:

موضوع آزمایش :

درصد دانه ها ی ( پولکی و میله ای) مصالح درشت دانهنسبت آب به سیمان (w/c)دانه بندی

 

1- درصد دانه های میله ای و پولکی مصالح درشت دانه :

سنگدانه ها به علت تشکیل دادن 60تا80 درصد بتن از اهمیت خاصی برخوردار است.

وسایل موردنیاز آزمایش شن درشت دانه و نخودی هر کدام به مقدار 500 گرم .

شن درشت دانه و نخودی را در ظرف های جداگانه ریخته و مصالح میله ای و پولکی آنرا جدا میکنیم .

مصالح میله ای به مصالحی گفته میشود که :

و مصالح پولکی به مصالحی گفته میشود که:

سپس مصالح میله ای و پولکی شن درشت دانه و نخودی را جدا میکنیم .

سپس هر کدام از مصالح پولکی و میله ای درشت دانه ونخودی را جداگانه وزن میکنیم .

محاسبات به شکل زیر میباشد :

نخودی:

پولکی

درصد پولکی و میله ای(نخودی)

درصد پولکی و میله ای(نخودی)

درشت دانه:

 درصد پولکی و میله ای(درشت دانه)

نتیجه گیری(درشت دانه نخودی) :

با مشاهده نتایج بدست آمده بالا مقدار مصالح پولکی و میله ای 7/19 % برای درست کردن بتن مناسب است.

نتیجه گیری(درشت دانه) :

با مشاهده نتایج بدست آمده مقدار مصالح پولکی و میله ای 6/72 % است که این مقدار برای ساختن بتن مناسب نیست . برای رفع این مشکل باید مقداری درشت دانه مناسب برای ساخت بتن به این نمونه اضافه کرد.

این فقط قسمتی از متن آزمایش است . جهت دریافت کل متن آزمایش ، لطفا آن را خریداری نمایید



خرید و دانلود دانلود آزمایش درصد دانه های( پولکی و میله ای) مصالح درشت دانه - نسبت آب به سیمان (w/c) - دانه بندی