این مجموعه پکیج کاملی در زمینه آشنایی با نحوه تربیت کودکان و نوجوانان شامل مقالاتی با عناوین مقایسه سلامت روانی مادران کودکان استثنایی با سلامت روانی مادران کودکان عادی، کودکان خیابانی، روش تحقیق نقش بازی در پرورش خلاقیت کودکان، روش تحقیق ارتباط بین شخصیت کودکان، ترس کودکان، بازی های کامپیوتری و کودکان و نوجوانان، مقایسه نوع ادراک کودکان، مراحل تکامل کودکان، مددکاری و کودکان عقب مانده ذهنی، تصویرسازی کودکان، روشهای ایجاد ارتباط موثر با کودکان کار و خیابانی، بازی کودکان، بررسی رنگ در طراحی اتاق بازی کودکان، کودکان تیزهوش، موسیقی درمانی برای کودکان استثنایی، عقب ماندگی ذهنی کودکان، تنبیه کودکان، تأثیر کودکان از تلویزیون، آموزش کودکان، ناخن جویدن کودکان، ناهنجاری های رفتاری کودکان، نقـش مراکز پـیـش دبسـتانی در رشـد هـمه جانبه کودکان، بزهکاری در کودکان، پرستاری کودکان، بررسی اختلالات وسواس فکری و عملی در کودکان و نوجوانان، اضطراب در کودکان و نوجوانان، روانشناسی بازی کودکان و سلامت جنسی در کودکان و نوجوانان و دهها کتاب، پایان نامه و مقاله علمی با موضوعات مرتبط می باشد
مقاله با عنوان روانشناسی انگیزش در فرمت ورد در 30 صفحه و شامل مطالب زیر می باشد:
روانشناسی انگیزش
تعریف انگیزش
جایگاه انگیزش در روان شناسی
موضوعات مورد توجه در روان شناسی انگیزش
انگیزش یک فرآیند است
انگیزش یا خودگردان است یا محیطی
تغییر شدت انگیزه در طول زمان
سلسله مراتبی انگیزهها
آگاهی انگیزهها در سطح ناهوشیار
قابل کاربردی اصول انگیزش
مفاهیم و تعاریف انگیزش
نیروهای فعال کننده
نیروهای هدایت کننده
نیروهای تداوم دهنده
جان اتکینسون: G. W. Atkinson, ۱۹۶۴
ویکتور وروم:
کمپبل و پریچارد
وین ماندی و همکارانش
بیریل سان و استانیر
میسکل
اثر عزتنفس بر انگیزش
طبقهبندی دیگر از تئوریهای انگیزش
تئوریهای رفتاری و شناختی
تئوریهای محتوایی و فرآیندی
تئوریهای محتوایی
تئوریهای فرآیندی
رویکرد نیاز- انگیزه- ارزش
رویکرد گزینش شناختی
انتظارات ذهنی فرد ب: ارزیابی ذهنی او
رویکرد خود تنظیمی- فراشناختی
نظریه اقتضایی انگیزش
در این مدل شاغلین بر اساس نیازها و انتظارات به دو گروه تقسیم شدهاند.
مشاغل نیز در این مدل به دو نوع کلی تقسیم میشوند:
نظریهپویایی و رضامندی در سازمان
تئوریهای نیاز
تئوری نیازهای آشکار ماری
تئوری ERG الدرفر
ارتباط انگیزش با هیجان
مرز میان انگیزش و هیجان
سوالات مشترک بین انگیزش و هیجان
تعیین کنندههای انگیزش و هیجان
نظریه مک کله لند درباره انگیزش
مک کله لند توجه به نیازهای زیر را عامل افزایش انگیزش کارکنان می داند:
تاریخچه
تئوری پیداکردن نیازها
پاداشها و برانگیختن میل به موفقیت مردم
بازخورد
نتیجه گیری
لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه49
بخشی از فهرست مطالب
■ روشهای مداخله توسعه در ژاپن
■ رویکرد تحقیق
■ قرار گرفتن برنامههای توسعه و زنان در موقعیتها و شرایط منطقهای
■ آسیای شرقی
■ آسیای جنوبی
■ آمریکای لاتین
جنسیت در ارتباطات میان فرهنگی
بررسی کیفینگر برنامههای توسعه بینالمللی ژاپن
چکیده
سوال اصلی در این مقاله به این نکته بر می گردد که گفتمان توسعه از دیدگاه آژانس همکاری بین المللی ژاپن [1] که به اختصار JICA نامیده می شود زنان و جنسیت را چگونه بر اساس پراکندگی مناطق جغرافیایی، تفسیر و ترسیم میکند. تحلیل و بررسی این مساله از طریق مصاحبههای عمیق، تحلیل اسناد و مدارک و فیلمهای ویدئویی صورت گرفته است. یافتههای برنامههای توصیفی که از سوی JICA در آسیای شرقی، آسیای جنوبی، آمریکای لاتین، افریقا و خاورمیانه به انجام رسید، موید این مطلب بود که آن دسته از مناطقی که از لحاظ فرهنگی [در مواجهه با جنس مخالف] فاصلهدار به نظرمیآیند -خصوصاً درفرهنگهای همسو باجوامع اسلامی- در مقایسه با جوامعی که از این لحاظ بیفاصله و صمیمیتر هستند، بیشتر احتمال میرود که بر تمایلات جنسی زنان متمرکز شده و آنان را چون قربانیانی منفعل در نظر گیرند.
از این رو جنسیت به صحنهای فوق العاده بحث برانگیز در حوزه توسعه بدل شده است که همچون نهادها و اجتماعات بر سر ماهیت بازنمایی و تبیین مسائل اجتماعی و نیز تخصیص منابع (در برابر نفوذ و مداخله توسعه) تقلا میکند. این بررسی، تفسیر و برداشت موجود از زنان را در متن مسائل جنسیتی درگیر بابرنامههای توسعه جهانی (که به پشتوانه "آژانس همکاری بین المللی ژاپن" (JICA) انجام شده را) مورد کندوکاو قرار میدهد. زمانی که برنامهها و پروژههای توسعه JICA مفهوم سازی و توصیف میشود، مشخصاً این سوال مطرح میشود که نیازها و نقشهای زنان در فرایند توسعه چگونه شکل پیدا میکند؟ و مسائل جنسیتی چگونه بر اساس منطقهای که توسعه در آنجا عملی شده است، متمایز میشوند؟ در این مطالعه موردی JICA، به مثابه اهداکننده دوجانبه اجازه میدهد که پژوهشی از تفاسیر شرق شناسانه که صرفاً قدرت فراگیر فرضیههای محیطی را پیچیده میکند، در کنار حوزههای غربی آن صورت بگیرد و تفاسیر و تعابیر جنسیتی (در گستره تبعیضهای موجود از لحاظ "مجاورت فرهنگی" (Cultural Proximity)) مورد ملاحظه واقع شود (Straubhaar, 1991).
مفاهیم اساسی این کار مشتمل بر توجه به مسائل جنسیت و توسعه در قالب دخالت و نفوذ توسعه ژاپنی است. خصوصاً اینکه توسعه به عنوان شکلی از "گفتمان سازمانی/ نهاادی" (Institutional discourse) و فرضیههای مرتبط با مسائل مطرح شدهی جوامع و شیوه حل و فصل آنها، تبیین شده است ( Wilkins & Mody, 2001 ). به همین منظور در این پروژه تحقیقی، جنسیت به عنوان یک "سازه اجتماعی" (A Social Construct) تفسیر و شناخته میشود که با موقعیتهای سازمانی در میآمیزد و با عواملی از قبیل نژاد، قومیت و سایر نشانههای متفاوت فرهنگی از طریق سیاستها و رسوم جاری در نهادهای توسعه پیوند میخورد.
■ توسعه و جنسیت
چارچوب اساسی در این تحقیق مفروض میدارد که توسعه به مثابه یک گفتمان نهادی عمل میکند که شناخت نسبت به زنان و جنسیت را با مداخله خود روشن میسازد
لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه14
------در ادامه پرداختن به نقش حیوانات به لحاظ بنیانهای مذهبی و اجتماعی تاریخی در باورهای مردمی ،گویند که یونس پیامبری بود از پیامبران پروردگار که اهل نینوا را به یگانه پرستی و بت شکنی فرا میخواند و هر انچه تلاش مینمود بر راهبری انان، توفیق نمیافت ، عاقبت روزی ان قوم را بر خلاف گفته پرودگار ترک نمود و هر انچه بر وی وحی فرود امد وقعی ننهاد و ره به بیابان سپرد و رفت و رفت و ........ رفت تا عاقبت به دریا رسید،در مدخل هور۱* شناوری را پهلو گرفته به ساحل دید و بر ان سوار گشت و روی به دریا نهاد ،به شبی گذشته از ان روز دریا خروشان گشت و کشتی نشینان را وهم فرا گرفت ،انان بر این باور بودند که دریا گرسنه است و از میان مسافران یک نفر را باید به دریا بیافکنندتا ان خروش پایان یابد ،پس بر ان شدند که به قید قرعه ان فرد را انتخاب نمایند . به قرعه اول نام یونس از کیسه بیرون امد . انان که برای وی احترامی قائل بودند و وی را میشناختند رای به تکرار دادند،بار دیگر قرعه تکرار گشت و باز نام یونس و.... به سه بار قرعه را تکرار نمودند و جز نام یونس پیامبر نامی ز کیسه بیرون نیامد و عاقبت یونس گفت : که قسمت طاعت از امر پروردگار است و به دریا پرید ،به زمانی کوتاه و به فرمان پروردگار ماهی بزرگی یونس را بلعید و با خود به قعر دریا برد . از ان روز چهل روز گذشت و یونس چهل روز به توبه و ندبه در دل ماهی مشغول بود تا عاقبت توبه مقبول افتاد و به فرمان خدا ماهی به کنار ساحل امد و یونس را به ساحل فکند . یونس که چهل روز از افتاب بی بهره بود به دیدن نور خورشید به حال ضعف به گوشه ای فتاد . گویند که به پلکی، بوته کدویی در کنارش رویید و وی را در بر گرفت تا از افتاب مصونش دارد ، یونس به جند روزی در پناه ان بوته بود و از میوه ان بهره میبرد تا عاقبت به سوی نینوا بازگشت و راهبری و ارشاد انان را ز سر گرفت .
قبول یا رد این داستان مذهبی بر عهده شما .
ماهی نام برده شد را یونس مینامند که به حقیقت از راسته پستانداران دریایی است و دلفین یونس است و ماهی نامیده نمیشود به جهت نگرشی علمی . گونه ای که در ابهای گرم دنیا من جمله خلیج فارس زندگی میکند . البته لازم به ذکر است که طول این گونه از دو تا چهار متر بیشتر نبوده و وزن ان نیز از ۴۰۰ تا۲۵۰کیلوگرم بیشتر نیست . عکسهایی از وی را اینجا گذاشته ام که میتوانید ببینید عکس 1 عکس2 عکس 3 عکس 4
هور: خلیج کوچکی در خلیج که از سه سو به توسط خشکی محاصره گشته باشد .
دلفین:کوچکترین عضو خانواده والهاکه پستاندار است و در زمره ماهیان به شمار نمی اید.
2 نوشته شده در چهارشنبه سی و یکم فروردین 1384ساعت 23:13 توسط آشیل | آرشیو نظرات
جغد شوم!
ظهر یکشنبه من .جدول نیمه تموم همه خونه هاش سیاه روی خونه جغد شوم ...........صفحه کهنه یاداشتهای من گفت دوشنبه روز میلاد منه...........
---جغد ،پرنده ای گوشه گیر و شب گرد همراه با پروازی بیصدا ،مسکون به کنجی در ویرانه و انزوا با چشمانی درشت و نگاهی امیخته به حیرت و دیدگانی مسخ و پروازی که بیشتر به بال زدن افسانه میماند .جغداز دیر باز انسانها را ز خود گریزان دیده و گویی خود نیز از انسان گریزان است و زین علت از سوی جماعتی از ادمیزاد شوم بد یمن و بد شگون نامیده میشود .